פרסום ושיווק

קמפיין של OkCupid נאסר לפרסום בכמה ערים גדולות בארה"ב

הקמפיין של OkCupid שנאסר בכמה ערים בארה"ב הקמפיין של OkCupid שנאסר בכמה ערים בארה"ב

אפליקציית הדייטינג OkCupid הידועה בקמפיינים הפרסומיים הפרובוקטיביים שלה, עשתה זאת שוב: תמונות מהקמפיין שעלה בסוף השבוע בארה"ב, תחת הכותרת Every Single Person וקרא להכלה של השונה, כבר הספיקו להיות מוחרמות בכמה ערים מרכזיות.

כך לדוגמה, תמונות שכללו עישון מריחואנה עם מצתים בין בהונות הרגליים ו"מחבקי עצים" (תמונה המציגה עץ הגדל מתוך המכנסיים של הדוגמן) – נאסרו על ידי רשות התעבורה בשיקגו. תמונות נוספות, עם "נושאים להט"ביים" נאסרו גם בניו יורק. החרם מתמקד בעיקר בתמונות הכוללות זהויות ספציפיות לקהילה דוגמת "פנסקסואל", "bear" (דוב) ו"א-בינארי".

ב-OkCupid מאמינים בקמפיין למרות החרם. "בילינו שנים ביצירת אפליקציית היכרויות שבה כולם מרגישים בבית, והקמפיין הזה באמת מדגיש את כל האנשים השונים שמשתמשים ב-OkCupid", אמרה מליסה הובלי, מנהלת השיווק העולמית ב-OkCupid.

2021 הייתה שנה של גדילה בשימוש של משתמשים מהקהילה באפליקציה – אולי גם בזכות הרחבה נוספת של הזהויות המגדריות והמיניות באפליקציה (כעת ישנן יותר מ-60 זהויות אפשריות). OkCupid דיווחה על עלייה גדולה של 20% בהרשמות מאנשים א-בינאריים מאז הקיץ האחרון, ועלייה של 5% במשתמשים המזדהים כביסקסואלים.

עוד מודעה שעוררה פולמוס בקמפיין של OkCupid
עוד מודעה שעוררה פולמוס בקמפיין של OkCupid

לצורך הקמפיין, חברה OkCupid לסוכנות הקריאייטיב Mekanis, האמן האיטלקי מאוריציו קאטלאן והצלם פירפאולו פרארי כדי לפתח את הקריאייטיב – סט של מודעות עכשוויות הכולל מגוון רחב של דוגמנים ודוגמניות עם מסרים שונים. מבקרים בשיקגו, לוס אנג'לס או ניו יורק יוכלו בקרוב לראות את המודעות (המאושרות) מוצגות ברחבי העיר, עם צפי להפצה גלובלית בהמשך השנה.

הקמפיין יוצא לדרך פחות משלושה חודשים לאחר ש-Match Group, החברה האם של OkCupid וחברת ההיכרויות הגדולה בעולם, הודיעה כי הצליחה להוביל את הרבע הראשון של 2021 לנתוני שיא. חבילת המותגים שלה, הכוללת את OkCupid , Tinder, Match ו-Hinge חוותה עלייה חסרת תקדים בשימוש, מה שתרם לעלייה משמעותית בהכנסות בחודשים האחרונים. החברה דיווחה על 668 מיליון דולר בהכנסות לרבעון הראשון – עלייה של 23% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. יוזמות השיווק האחרונות של המותג של OkCupid יכולות לסייע במאמצים של Match Match להמשיך לקיים מומנטום זה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות