פרסום ושיווק

קמפיין חברת הפינטק הישראלית הוזכר באתרי קריאייטיב בחו"ל

הקמפיין של OBLI הקמפיין של OBLI

הקמפיין הפרסומי של חברת הפינטק הישראלית OBLI זוכה לתשומת לב בינלאומית משני אתרים בינלאומיים בעולם הקריאייטיב. OBLI היא חברת פינטק ששואפת לשנות את שוק הערבויות הבנקאיות בישראל, כשהיא מציעה לעסקים קטנים ומשקי בית ערבות דיגיטלית ידידותית, ללא שעבוד פיקדונות כספיים.

על הקמפיין חתום משרד הפרסום BOOM. גראהם לאנג, מנהל התוכן (chief creative officer) של משרד TDWA טורונטו, היה השופט באתר bestadsontv, ובחר את המודעות של OBLI לקטגוריית שש המודעות הטובות ביותר בעולם.

ואילו אתר Ads of the World ציין את הקמפיין עם נתונים אינפורמטיביים עליו: "בישראל הדיירים נדרשים להציג 'ערבות בנקאית' ולשם כך עליהם להפקיד בבנק שלושה חודשי שכר דירה במזומן. (מדובר ב…) אלפי שקלים. יחד עם פרמיה שנתית (בין 5.4% -6.5% מסכום הערבות), הודות לחברת הפינטק החדשה OBLI, השוכרים יכולים לתת ערבות מאובטחת מבלי להיפרד מכספם – פרמיה שנתית הוגנת בלבד. לראשונה בישראל: ערבות ביטחונית להשכרה ללא פיקדון כלוא בבנק".

מתוך הקמפיין של OBLI
מתוך הקמפיין של OBLI

החברה הוקמה ב-2019 על ידי דני בן נר, עו"ד ערן נאמן מייסד גולדנרוד פיננסים בע"מ  המנפיקה את ערבות OBLI , חגית קמין וגורן פמילי אופיס. שבין השותפים בה שני גופים מוסדיים – הכשרה חברה לביטוח וקרן ההשתלמות מינהל.

הפתרון של OBLI מסייע לעסקים קטנים ובינוניים ומשקי בית לחזור לצמיחה, תוך שחרור כספם. מנגנון זה מאפשר מתן פתרון מהיר ומיידי לקהל יעד רחב, ומהווה אלטרנטיבה הוגנת ואופטימלית לערבויות הבנקים. OBLI זכתה לתמיכת משרד הכלכלה – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, שבחן ואישר השתתפות בחברה במסגרת הוראת מנכ"ל 4.60 להשקעה במיזמי מימון הנותנים מענה לעסקים קטנים ובינוניים שנפגעו ממשבר נגיף הקורונה.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות