יח"צ, פרסום ושיווק

הביזנס החדש של דני יתום: הקים חברה לפרסום, יח"צ ולובינג

דני יתום דני יתום

ראש המוסד והח"כ לשעבר דני יתום הקים בתקופה האחרונה עם שותפים חברה ישראלית חדשה העוסקת בהשפעה באמצעות קמפיינים ותקשורת בזירה הבינלאומית. שותפיו של יתום בחברה החדשה שנקראית C.I.Y Group והייתה עד כה מתחת לרדאר, הם יועץ התקשורת והאסטרטגיה עופר ענבר ואנשי העסקים עמר יתום ונבו כהן.

החברה מספקת פתרון אחוד ללקוחותיה בתחומי התודעה וההשפעה תוך כדי שימוש בארסנל כלים, החל ממחלקת איסוף ומחקר, דרך בניית אסטרטגיה, יח"צ, לובינג, פרסום ודיגיטל. כהן משמש כמנכ"ל החברה ויתום מכהן כנשיאה. החברה כבר מספקת שירותי ייעוץ בקמפיינים בחו"ל ובישראל ובשבועות הקרובים תפרסם חלק מלקוחותיה בתחומי התודעה לחברות מקומיות וגם לחברות בינלאומיות הפועלות מישראל.

"העולם הוא לא רק שטוח, הוא גם שקוף", מסר יתום בהודעה לתקשורת. "חברות וארגונים מתקשים להבין שמה שפעם נסגר בחדרי חדרים, היום חשוף לאור השמש. מי שלא ידע להגיע לקהלי המטרה שלו באופן גלוי ופתוח נידון לכישלון".

החברה מציעה ניהול כולל תחת קורת גג אחת של מגוון הכלים התודעתיים בכל פרויקט השפעה, "אנחנו משלבים את כל הדיסציפלינות כבר בנקודת הזינוק, אין כיפופי ידיים בין ספקים שונים, הלקוח מקבל רק את מה שהוא צריך, במינון שהוא צריך ובתקציב הרבה יותר רזה", מסביר ענבר, שותף מייסד ומי שאחראי על פעילות היחסי ציבור והאסטרטגיה בחברה בזירות השונות.

עמר יתום, בנו של דני ושותף מייסד ואחראי על פיתוח העסקי של החברה, מסר כי "מעבר לקשרים הענפים שיש לנו בעולם העסקי והפוליטי, פיתחנו שיטות עבודה, המשלבים כלים מתקדמים בתחומי האנליזה והדאטה, דבר שמהווה יתרון עצום ללקוח ומבטיח הצלחה עבור מטרותיו".

באשר לתחום הרגולציה וקשרי ממשל, אומר יתום: "נוכחנו לגלות כי חברות בינלאומיות הפועלות גם בישראל זקוקות ליכולות הללו בזירת הלובינג ורגולציה וגם בזירת תודעת הציבור ואנו כאן כדי לשדרג את העבודה בארץ בעולם שכל כולו קשור לטכנולוגיה לצד המסורתיות שזה הנדבך המרכזי בעולם הלובינג".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות