כללי

חתונה ממבט ראשון: בלי משיכה, עם פסיכולוגיה בגרוש | ביקורת TV

שני יוסיפון ודני זיסקינד שני יוסיפון ודני זיסקינד

אני חייבת להתחיל בשאלה התמימה (אולי) אבל כזו שיושבת עליי בכל פרק של "חתונה ממבט ראשון": זה אמיתי? האנשים האלה באמת הפקירו את החיים שלהם בידי חבורת מומחים, מוכשרת ככל שתהיה, שמהכרות של כמה חודשים איתם תדע מי מתאים להם לכל החיים?

הרי בסופו של יום, לא ההיגיון הוא זה שמביא אותנו להקים משפחה עם אדם כזה או אחר, אלא המשהו המאוד ספציפי הזה, כמעט כימי גרידא, שקורה במפגש אקראי בין שניים. וזה בדיוק מה שגורם לי לפעמים להתכווץ מבפנים כשאני צופה בזוגות שקלירלי אין ביניהם שום משיכה. כלום. זה אולי מסר לא חינוכי, אבל ילדים – כשאין משיכה בין אבא ואמא, הם מתגרשים.

בדיוק מהסיבה הזו אני מתקשה לצפות בבן נדל ומנור בר-טוב. כבר מהרגע הראשון לא מסובך להבחין בזה שהוא פשוט… סליחה… לא נמשך אליה. השיא הגיע בסצנה ששניהם יושבים בירח דבש והוא שואל אותו: "את יודעת על מה אני חושב?", והיא עונה באופן הכי טבעי: "על סקס". המבט של בן והמונולוגים שבאו אחרי זה על כמה שמנור ממהרת, הם במילה אחת "חארטה". אם הוא היה נמשך אליה אפילו טיפה, כל זה לא היה קורה.

ופה אני שואלת שוב: אז למה, לעזאזל, ללכת לתוכנית הזו? ויותר מכך – למה להמשיך ב"תהליך" (מילה שחוזרת על עצמה 100 פעם בפרק) כשאת הבסיס אין?

סיים סיים לגבי שני (בוא נעשה יוגה גם כשאתה לא בעניין) יוסיפון ודני (הייתי מאורס לפני שנתיים ואני ממש אבל ממש לא התגברתי על האקסית שלי) זיסקינד. פה אני רוצה להוסיף טיפ למתקדמים: כשאחד הצדדים אומר "זה תהליך. זה לוקח זמן. את/ה ממהר/ת" – זה סימן לא טוב. כשאחד הצדדים יושב איתך בארוחה בירח דבש ובוכה על האקסית שלו – זה המקום לקום וללכת.

עכשיו בואו נדון קצת בקארין שניידרמן ואיתמר עמי, הזוג הראשון שהתחתן. רק על הממים שהם סיפקו לנו בשבוע הראשון, עם הסמול טוק על חברות הייטק שרק הם מכירים, עשתה אותי שמחה, אלא שאז הם הפכו לא רק למעצבנים, אלא גם לנידים. "אני אמרתי לו שבגלל שהוא היה ילד שמן, עכשיו הוא סובל מחוסר ביטחון", מספרת קארין למומחים. "זה דבר שגם מי שמכיר אותי שנה לא היה מצליח להבין. והיא ערב למחרת החתונה כבר הבינה", מוסיף איתמר.

אח שלי, כשפותחים את הספר "פסיכולוגיה למתחילים", הדיאגנוזה הזו מופיעה בשורה הראשונה אחרי הסיבות למשיכה בין בן לאימו. לפחות ד"ר יעל דורון הבינה את זה ישר ומיד גיחכה. אבל הנה חברים, כשיש משיכה בין שניים אז גם פסיכולוגיה בשקל היא משחק מקדים.

ועכשיו לפרק ששודר אתמול. פרידלנדר היקר, זה שלבחור יש מבטא צרפתי, שיער מאפיר והוא חי בתל אביב, לא הופך אותו ל"צ'ארמר". זו בסך הכל מילה שביקשו ממך בהפקה להגיד כי יש בה את האות ר', וכולנו, כולל אתה, יודעים שהצפייה ב"חתונה ממבט ראשון" מתנקזת בסופו של דבר לרגעים האלה שאתה אומר מילים עם ר'. למכורים מביננו: אתם מבינים שהייתה עונה שלמה שפרידלנדר לא היה בה? ללא ספק הוא הליהוק הכי טוב של כל העונות ביחד.

"חתונה ממבט ראשון", קשת 13

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות