דיגיטל, על סדר היום

דוקטורט בתקשורת ומומחה לכלכלה: מצעד הציוצים המטומטמים

מני אסייג חוקר תקשורת, ערוץ 20 לא מתעכב על עוקביו ולירז שדה לא מאמין בתקציב המדינה. הנה כוכבי המצעד שלנו להשבוע. צפו

ברוכים הבאים לעוד פרק של מצעד הציוצים שהמטומטמים של אתר כסית לסיכומו של השבוע הראשון של אוגוסט, שבוע חם, לח ומלא טימטום ששורף את המוח. והיום: תיאוריה מדעית על יחסי תקשורת-ציבור, חלוקת תארים וסוגיות כלכליות בוערות שעל הפרק.

חוקר התקשורת שחוטא לעיתים גם בתסריטאות, מני אסייג, זוכה במקום השלישי, והפעם על מחקרו המדעי המעמיק בתקשורת המונים על היחסים המתוחים בין הציבור לבין "תקשורת המיינסטרים", שהשערת המחקר קובעת כי "לרוב אזרחי המדינה דעה שלילית על תקשורת המיינסטרים".

במהלך המחקר טוען מר אסייג כי יאיר לפיד הגיש את אולפן שישי, ניצן הורביץ היה עורך חדשות-החוץ בערוץ עשר, ומירב מיכאלי הגישה תוכניות בערוץ שתיים, ולכן מסקנתו הלוגית היא ש"נציגי התקשורת האריסטוקרטית המנותקת, אוחזים בהגאי השלטון". טקס חלוקת תארי הדוקטורט יתקיים ברחבת הקפיטריה של האוניברסיטה של החיים.

את המקום השני קוטף ערוץ 20 והפעם לא רק בגלל תוכן הציוץ, אלא בעיקר בגלל התנהלות מחלקת הסושיאל שלו, שהחליטה לפעול כמנהג הצרצרים. אז בערוץ צייצו כי השר אמיר אוחנה… רגע רגע רגע. אוחנה הוא לא שר. כן, הוא היה, וייתכן שגם יהיה בעתיד, אבל עכשיו – ונשבעים לכם שבדקנו – הוא ח"כ משורות האופוזיציה.

אז טועים, טעינו, טעות. אבל למה לא להתייחס לתגובות הגולשים שהעירו לכם על כך? יתכן שהתעלמתם מהתגובות כי חלקן היו עוקצניות כלפיכם? חבל. ואגב, גם נתניהו כבר אינו ראש ממשלה. רק שתדעו.

ואת המקום הראשון לוקח בהליכה יקיר המחלקה, אלירז שדה, פעם פליט ריאליטי. הוא הגיב לציוץ של בכיר האוצר לשעבר שאול מרידור, על תקציב המדינה, בתהייה הבאה: "תוכל להצביע מה היו הפגיעות עד היום ללא התקציב"?

מממ, מאיפה מתחילים בכלל להסביר למה צריך תקציב מדינה? טוב, שיעור קצר. אלירז, לא לדבר באמצע השיעור בבקשה. כן, אז ככה: תקציב מדינה הוא הדרך של הממשלה לממש את המדיניות שלה, בהפניית תקציבים למשל.

ורגע לפני הצלצול, אנחנו מבקשים ממכם התלמידים לשנן לשיעור הבא: "חלום שלנו שאנשים יפסיקו ללהג על דברים שהם לא מבינים בהם".

זה היה מצעד הציוצים המטומטמים שלנו לסיכום השבוע. ראיתם משהו שחייבלהופיע פה במצעד? אנחנו ממתינים לכם במייל EDIROT@KASSIT.CO.IL. וניפגש בשבוע הבא.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות