פרסום ושיווק

אחרי 30 שנה: יוני סער מפנה מקומו בפרומרקט ל-2 מנכ"לים

זהר שריג ומאיה כץ, המנכ"לים החדשים של פרומרקט זהר שריג ומאיה כץ, המנכ"לים החדשים של פרומרקט

שינויים משמעותיים בחברת השיווק וקידום המכירות המובילה בישראל פרומרקט. מייסד החברה והמנכ"ל שלה יוני סער, מפנה את מקומו לטובת שניים שישמשו כמנכ"לים משותפים – זהר שריג ומאיה כץ. סער ישמש כמנהל חטיבת פרויקטים מיוחדים.

שריג חוזר לפרומרקט לאחר שבחמש השנים האחרונות היה מנכ"ל קבוצת ההפקות והאירועים "בלוסטון". בנוסף יהיה שריג גם שותף בחברה. בעבר היה שריג במשך יותר מ-10 שנים סמנכ"ל הלקוחות של פרומרקט. לאחר עזיבתו את פרומרקט הצטרף לבלוסטון כמנכ"ל. עתה, חוזר שריג לפרומרקט.

לצידו תכהן מאיה כץ כמנכ"ל משותפת ואחראית על פיתוח פעילות החברה בתחום הציבורי ובתחום הטק. כץ שהצטרפה לפני מספר חודשים לפרומרקט, כיהנה כסגנית ומ"מ ראש עיריית הרצליה, עומדת בראש מפלגה מקומית והייתה מועמדת לראשות העירייה. כיום היא מכהנת כראש האופוזיציה בעירייה. בעברה הייתה כץ יועצת בכירה בלשכת שר החינוך דאז גדעון סער ובמספר תפקידים ציבוריים בכירים, ונבחרה לאחת מ-30  הצעירים המשפיעים של פרובס.

בנוסף, מתכוונת החברה להשיק השנה תוכנית מיוחדת להפיכתה לקואופרטיב ראשון מסוגו בישראל, בו העובדים שותפים, וזאת במטרה – כך אומרים בחברה – להפוך אותה לתחרותית בעידן התעסוקה החדש, להצליח לשמר את עובדיה הבכירים ולצרף יזמים ועובדים חדשים.

כמו כן מתכוונת החברה להציע משרדים שיתופיים לבעלי חברות בתחומים משלימים וכן תשאף לקלוט לתוכה מפיקים עצמאיים וחברות כקטנות כחלק מהרחבת וחיזוק הקבוצה.

יוני סער, מייסד פרומרקט
יוני סער, מייסד פרומרקט

"עסקנו רבות בשאלה כיצד לשמר את העובדים הבכירים שלנו ולהמשיך להיות מקור משיכה לטאלנטים בולטים בענף", אומר סער, "התחרות מול עולמות התעסוקה החדשים, יחד עם הרוח הנושבת של שיתופיות הביא אותנו לחשוב ולחשב מסלול מחדש".

לדבריו, "אנו מאמינים כי כוח המשיכה של פרומרקט לעובדים מוכשרים ומאושרים הוא המפתח להצלחה שלנו. העובדים הם המרכז בהצעת הערך שלנו וביכולות שלנו. אימצנו את התפיסה הרווחת במשרדי רואי החשבון המובילים ועורכי הדין הגדולים ואני נשתף את העובדים בבעלות על החברה בעתיד וברווחיה. התפיסה החדשה, מעיין קופארטיב של טאלנטים, עשויה גם להביא לדעתי את פרומרקט למקום בו היא תהפוך אטרקטיבית לכישרונו ת נוספים בענף אשר מחפשים לשפר את מצבם ולקבל גב חזק לתיק הלקוחות שלהם וערכים מוספים בתחומי הקראייטיב והתפעול תוך מתן גב של השתייכות לקבוצה בעלת מוניטין ורשת בטחון".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות