פרסום ושיווק

נאוברנד בקמפיין פרסום לרגל השקת סוכריות ללא סוכר

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES

מותג הסוכריות הבינלאומי ZERO CANDIES של יצרן הסוכריות היווני LAVDAS ישווק לראשונה בישראל בשלושה טעמים של תפוז, מנטה וחמאה, המיוצרים בטכנולוגיה פורצת דרך, המשלבת לראשונה מילוי קרם שוקולד בלגי עשיר. זאת לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי.

השקת הסוכריות תלווה בקמפיין פרסום ארצי ברוח המותג שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום דבי ורון שיעלה ביום ראשון הקרוב ברשתות החברתיות, בדיגיטל ובנקודות המכירה בהשקעה מאסיבית, וזאת במטרה לעורר את שוק הסוכריות ללא סוכר, המוערך בכ-30 מיליון שקלים, ומתוך מטרה לפנות לקהלים חדשים ולייצר הזדמנויות צריכה חדשות יום יומיות.

בחברה אומרים כי "הקמפיין מציג תקריבים של שפתיים בצבעים עזים הממחישים את החוויה הסנסורית, את החדשנות ומשחקי טעמים שמשלבים הנאה וכיף ללא תחושת אשמה, 0% סוכר".

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES | צילום: ליאור קסון
נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES | צילום: ליאור קסון

רעות וקנין, מנכ"לית נאוברנד: "כחלק מתפיסת החברה ושאיפתה לעצב מחדש את שוק המזון בישראל, ולאחר ביצוע מחקרי עומק, אנו מתרגשים להביא בשורה אמיתית לשוק הסוכריות הקשות. הפיתוח החדשני של הסוכריות, גם בהיבט של הטעם וגם בפן הטכני של עיצוב האריזה, ייצר אלטרנטיבה איכותית לקיים בשוק וישנה את הרגלי צריכת הסוכריות הקשות ללא סוכר בישראל".

אוברנד (2017) היא חברת יבוא המנוהלת על ידי בכירים לשעבר בשוק המזון והקמעונאות, המשלבת מקצוענות בלתי מתפשרת לצד חדשנות, יוזמה, פיתוח מוצרים, ביסוס ובניית מותגים. לחברה ניסיון רב בעבודה עם חברות המזון המובילות בארץ ויצרנים מובילים מהעולם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות