מדיה, על סדר היום

עורך וואלה! לשעבר מועמד לניהול חדשות 13

אבירם אלעד (צילום: יח"צ) הדירקטוריון אישר את מינויו למנכ"ל חדשות 13. אבירם אלעד (צילום: יח"צ)

אבירם אלעד הוא המועמד המרכזי מטעם רשת לעמוד בראשות חברת החדשות שלה, חדשות 13. אלעד, 42, בעל ניסיון של כ-17 שנים בעולם העיתונות והתקשורת וכיהן בתפקידי עריכה וניהול בכירים. בין היתר, היה ראש מערכת החדשות של הארץ ושל אתר וואלה!, אליו חזר כעורך ראשי לאחר הפסקה.

בהודעת רשת לקראת הדיון נמסר כי "אלעד מביא עמו ניסיון עיתונאי רב והיכרות מעמיקה עם ענף הטלוויזיה והדיגיטל". בעברו שימש גם כמנהל הברודקסטינג בקשת, ובשנה האחרונה עסק בתחום המוצר והמוניטיזציה בענקית הגיימינג "פלייטיקה". אלעד נשוי ואב לשלושה ומתגורר בתל אביב.

מועמדותו של אלעד לא הוזכרה עד כה בבורסת השמות שהוצעו בתקשורת לתפקיד הנחשק מחד והקשה מאידך של ניהול חדשות 13, ממנו פרש לאחרונה לאחר שנתיים בלבד ישראל טוויטו. המועמדת המובילה עד כה לתפקיד הייתה עורכת תכנית התחקירים של כאן 11 "זמן אמת" לשעבר טלי בן-עובדיה, שמילאה תפקידים בכירים בגלגול הקודם של החברה בערוץ 10.

אלעד היה ראש מחלקת החדשות של וואלה! בשיאה של התקופה שנידונה היום בבית המשפט המחוזי בירושלים במסגרת הפרשה המכונה "תיק 4000" – החשד לסיקור מוטה של משפחת נתניהו בתמורה להקלות רגולטוריות לטובת בעל השליטה בבזק ובוואלה! דאז, שאול אלוביץ'. אלעד עצמו מסר עדות במשטרה במהלך חקירה הפרשה בהיותו כבר עורך ראשי, לאחר שפורסם כי בני הזוג נתניהו דרשו את פיטוריו בעקבות פרסום ידיעה על חקירה בפרשת הצוללות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות