זזים

ליאת רון עוזבת את גלובס ועוברת לוואלה!

ליאת רון (צילום: יח"צ וואלה) בהצלחה. ליאת רון (צילום: יח"צ וואלה)

עזיבה נוספת בגלובס: ליאת רון, שעבדה ככתבת בכירה בו במשך יותר מ-17 שנים, עוזבת את העיתון. רון עוברת לשמש כפרשנית וכתבת כלכלית בוואלה!, ותמשיך במקביל להגיש את תכניות הרדיו שלה ברדיו צפון וברדיו ללא הפסקה 103FM – שתיהן בבעלות אלי עזור, הבעלים של וואלה!. רון, שהחלה את דרכה במעריב, היא אחת העיתונאיות הוותיקות בתחום הכלכלה.

עורך וואלה! ערן טיפנברון מסר: "אני שמח על הצטרפותה של ליאת רון, אחת העיתונאיות הכלכליות המוערכות בישראל. ליאת מביאה עמה ניסיון רב ואני בטוח שהיא תתרום רבות לחיזוק המובילות של וואלה!".

ליאת רון מסרה: "אני מודה לגלובס על עבודה פורה של שנים ומתרגשת להתחיל את האתגר הבא בוואלה!, האתר המוביל בישראל".

בחודשים האחרונים ידע גלובס עזיבות רבות, כולל של דמויות בכירות וותיקות, בהן ראש מחלקת החדשות שרון מרוז, הכותב הוותיק דרור פויר, כתב המשפט חן מענית והכתבת הפוליטית טל שניידר. גורמים שונים במערכת טענו להשפעות זרות על המערכת ולקשיים כלכליים של העיתון. במייל לעובדים ששלחה מו"לית העיתון אלונה בר-און לפני כחודשיים בעקבות כתבה ב "זמן ישראל" שהתייחסה בין היתר למעורבותו של בן זוגה שמעון ריקלין בעבודת העיתון, היא כתבה כי הפרסומים האחרונים בעניין גלובס "שקריים ואיזוטריים".

דסק הכלכלה של וואלה!, אליו עוברת רון, התחדש לאחרונה בניר קיפניס שמונה לעורך מדורי העסקים והצרכנות, ובחזרתו של דוד ורטהיים שעורך את מדורי הברנז'ה והנדל"ן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות