על סדר היום

בואו לאילת, לאילת

מלון הרודס אילת (צילום: משה שי, פלאש 90) על הבריכה עם בר מוחא. מלון הרודס, אילת (צילום: משה שי, פלאש 90)

כנס אילת ה-14 לעיתונות צפוי להתקיים השנה בשבוע הראשון של נובמבר, בכפוף להנחיות מקבלי ההחלטות בעניין הקורונה. באגודת העיתונאים בתל אביב שמארגנת את הכנס מדי שנה צופים השנה כנס גדול ומכובד במיוחד, לאחר שבשנה שעברה הוא לא התקיים עקב הקורונה, ומעריכים שכאלף איש מכל תחומי העיתונות, דוברות ויחסי ציבור, ופוליטיקה יגיעו למלון הרודס בעיר שיארח את הכנס פעם נוספת. ההרשמה לכנס שיתקיים בין התאריכים 31 באוקטובר ו-3 בנובמבר תפתח בימים הקרובים.

הערב המרכזי יהיה הערב השני של הכנס ובו יוענקו פרסים לעיתונאים מצטיינים ופרס מפעל חיים לעיתונאי/ת נבחר/ת. בימים אלו עמלים בוועדת התוכן של הכנס בראשות יו"ר האגודה בתל אביב רותם אברוצקי ובייעוצו של העיתונאי הוותיק שלום קיטל על הרכבת 22 הפאנלים בשלושת המושבים השונים של הכנס. בין היתר, יתקיימו פאנלים על יחסי צבא ותקשורת; אלימות וגזענות; מתקפות על שומרי הסף – אחרי חודשים של פגיעות בעיתונאים ואיומים עליהם, במיוחד במהלך מבצע "שומר החומות"; בריאות וקורונה בתקשורת; חרדים – מירון, גבעת זאב ומה שביניהם; ועוד.

האסון במירון (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
גם הם יידונו. האסון במירון (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

היום השלישי של הכנס יתמקד ברדיו ובערבו יתקיים ערב הרדיו, בו יוענקו פרסי הצטיינות ומפעל חיים בתחום הרדיו. דיוני יום זה צפויים יתקיימו בצל ההתחלה החדשה שצפויה לגלי צה"ל באותם ימים, שכן בימים אלו ממש נידון עתידה שכרגע לוט בערפל עקב החלטת שר הביטחון בני גנץ לסגור את התחנה בתכונתה הנוכחית, וכמדי שנה ישעשעו את הנוכחים קוקטיילים חגיגיים בערבים על רקע מופעי אמנות ובידור.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות