דיגיטל

מדליית זהב, גל גברעם וביקורת: מצעד הציוצים המטומטמים

בצלאל סמוטריץ על מדליית זהב, ינון מגל על סרטון ויראלי ורון קופמן על סיקור המשחקים האולימפיים, הם כוכבי המצעד לתחילת השבוע. צפו

ברוכים הבאים לעוד פרק של מצעד הציוצים המטומטמים של אתר כסית לתחילת השבוע, באפטר פרטי של חגיגות מדליית הזהב הישראלית באולימפיאדת טוקיו. והיום: איך לא – מדליית זהב, כוכבת רשת ואיך לקבל ביקורת.

את מדליית הארד שלנו קוטף חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', עם הברכה שלו לזכייה של ארטיום דולגופיאט אתמול בזהב במשחקים בגמר תרגילי הקרקע במשחקים האולימפיים שנערכים כעת בטוקיו. "מדליה אולימפית ראשונה, שלא כרוכה בחילול שבת", צייץ סמוטריץ', כשהוא שכח שהמוקדמות התקיימו בשבת שעברה, ואחרי ששתי המדליות הקודמות של ישראל במשחקים הנוכחיים הגיעו בשבתות. נקווה שזה לא פוגם בתעודת הכשרות.

במדליית הכסף זוכה כוכב המשחקים והמצעד ינון מגל, שהסרטון של הדוגמנית גל גברעם לא בא לו בטוב, ובעיקר העובדה שהוא – איך נבשר לו את זה בצער – השפיע. מגל הלין מלין על כך ש"כוכבת ריאליטי שבאה אחרי שנתיים להתלונן על הטרדה לכאורה", כך בלשונו, "לא הסכימה לחכות שעתיים לחוקרת, קיבלה איזו הערה מיותרת משוטר, נפגעה והעלתה סרטון לרשת". מה השורה התחתונה של מגל? שפוליטיקאים ובכירי המשטרה התערבו בעניין בגלל ההד התקשורתי, ולכן "המשטרה פה עובדת בשביל התקשורת".

ומה עם – נניח מגל – האפקט החיובי של הסרטון של גברעם? זה שהמשטרה קיבלה ניעור, שהסרטון העלה לתודעה את השירות שהאזרח מקבל? צרצרים.

ובמדליית הזהב שלנו במצעד זכה רון קופמן, שחוזר אלינו עם עוד ציוץ שכולו מופת של טוב-טעם. הפעם הוא עף על איש ידיעות אחרונות גיא לייבה שאעז למתוח ביקורת על הסיקור של ערוץ הספורט את האולימפיאדה. לייבה טען שהשדרנים והפרשנים לא מבינים על מה הם משדרים ומברברים את עצמם לדעת.

קופמן צייץ בנימוס: "ילדז (ילד זין למי שלא הבין – כסית), כתבלב (כתב כלב – עוד הסבר למתקשרים – כסית)… בביוב העיתונאי של נוני מוזס, סמרטוט כמו לייבה חייב לרצות נאשם בשוחד".

אז נכון שמן הראוי היה שלייבה היה מוסיף גילוי נאות על כך שהמתחרה של ערוץ הספורט הוא אתר ONE שקבוצת ידיעות אחרונות שותפה בו. אבל רק על הדרך – כולל הניסון לאיפון והווזארי אנחנו מעניקים לקופמן את מלוא הנקודות.

ועד כאן מצעד הציוצים המטומטמים שלנו לתחילת השבוע. רוצים להמליץ על ציוץ משלכם למצעד הבא? שילחו לנו למייל EDIROT@KASSIT.CO.IL. ועד אז, שבוע שמח.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות