פרסום ושיווק

שנות ה-80 חוזרת למסך בפרסומת חדשה לאוטו סנטר

חברת אוטו סנטר עולה בקמפיין חדש ומחזירה למסך את הסדרה "שנות ה-80". הסדרה, אותה יצרו שלום אסייג, גיורא חמיצר בשיתוף עם ליאור פריד מחברת ההפקה של יואב גרוס, ירדה מהמסך לאחר באוגוסט 2020 לאחר חמש עונות, ועד היום נחשבת לאחת מסדרות המקור הפופולאריות והמצחיקות ביותר בישראל.

הקמפיין החדש מציג את יתרונה של אוטו סנטר (מקבוצת Hertz ישראל- קשר רנט א קאר) בקנייה ומכירת רכבי יד שנייה, תחת המסר "גדולים גם בקניית רכבים. בלי ריצות, בלי משחקים ,פשוט קונים!", והוא עושה שימוש בשתיים מהדמויות הפופולאריות של הסדרה – "ממוקה", בעל חנות המכולת השכונתית הידוע בסגנון דיבורו ההפוך העושה שימוש נרחב בביטוי "כלב בן כלב", אותו מגלם גרא סנדלר. ו"קוקו עובדיה", אביו של "פרדי פלאברה", שהקימו יחד בעונה האחרונה עסק למכירת גזוז, אותו מגלם יגאל עדיקא, שמשתף פעולה זאת הפעם השנייה עם רשת אוטו סנטר.

הקמפיין צולם בשני לוקיישנים שונים, בסניף המרכזי של אוטו סנטר בגלילות וכן במכולת המקורית בה צולמה הסדרה בחולון. בנוסף, מי שעוד משתף פעולה במסגרת הקמפיין הוא קובי חבייה, שביים את הסדרה במקור וגויס לטובת בימוי הקמפיין עצמו.

הקמפיין על שלל הסרטונים, שיעלו בדיגיטל ובטלוויזיה, יציג את הדיאלוג שבין הדמויות על איך קונים או מוכרים רכבים היום זאת לעומת בשנות ה-80. בקמפיין יקודם, נושא קניית הרכב מהלקוחות, זאת להבדיל ממכירת רכבים בלבד, כאשר המסר הוא "בלי ריצות בלי משחקים, פשוט קונים!". הרעיון בבסיס הקמפיין הוא להציג ללקוחות דרך חדשה למכור את הרכב.

מדובר בקמפיין ראשון של חברת אוטו סנטר יחד עם משרד הפרסום בריקמן, בבעלותם של גדעון וטל בריקמן, מבית אדלר חומסקי. הקמפיין יעלה במהלך השבוע ובהיקף של כשלושה מיליון שקלים.

קרדיטים: שיווק אוטו סנטר – ליאת שחם. משרד פרסום – בריקמן פרסום מקבוצת אדלר חומסקי. יח"צ – דני לוי תקשורת. 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות