על סדר היום, פרסום ושיווק

ירי בנגמ"ש: מייק לינדל נגד פוקס ניוז

דונלד טראמפ דונלד טראמפ

רשת מוצרי המיטה האמריקאית MyPillow הודיעה ביום שישי האחרון כי תפסיק לפרסם ברשת פוקס ניוז, מאחר שהרשת סירבה לפרסם אירוע שמקיים מנכ"ל MyPillow לדיון בטענות על זיוף תוצאות הבחירות בארצות הברית. מדובר באובדן הכנסות של עשרות מיליוני דולרים אך גם באמירה של רשת החדשות הימנית שאפילו לה יש גבולות.

מייק לינדל, מנכ"ל MyPillow, הוא אחד הפעילים הבולטים ביותר בתנועת ההתנגדות להכרה בתוצאות הבחירות האחרונות בארצות הברית. הוא פרסם שני "תחקירים" נטולי כל ביסוס עובדתי שלכאורה מוכיחים את הבחירות זויפו והנשיא ג'ו ביידן לא נבחר כדין. לינדל הוא מהאנשים הבודדים, בוודאי אלו בעלי הפרופיל הציבורי הגבוה, שממשיכים להחזיק בסברה זו, לאחר שעשרות עתירות לבתי משפט ברחבי ארצות הברית בדרישה לחקור את "זיופי" הבחירות נדחו בזו אחר זו, כולל על ידי בית המשפט העליון.

לאחרונה ביקש לינדל לקדם סימפוזיון מקוון בן יומיים בו תידון סוגיית הזיוף. לדבריו, פוקס סירבה לשדר פרסומת בת דקה לקידום הסימפוזיון, שיתקיים בתאריכים 10-12 באוגוסט וישודר באינטרנט. מדובר בהחלטה לא מובנת מאליה מצד פוקס, שכן סביר להניח כי בקרב צופיה תמצא אוזן קשבת יותר מבערוצים אחרים לטענותיו של לינדל. יחד עם זאת, ייתכן כי זה סיכון שהרשת לא מעוניינת לקחת: פוקס כבר נתבעה על ידי יצרנית מכונות ההצבעה האלקטרוניות "דומיניון" לאחר שכמה משדרניה טענו כי מכונות אלה שימשו לזיוף תוצאות הבחירות. תביעת העתק, על סך 1.6 מיליארד דולר, עדיין נידונה.

רשת CNBC דיווחה כי לטענת לינדל, הוא הוציא לא פחות מ-50 מיליון דולר על פרסום בפוקס במהלך 2020 ועד כה כ-19 מיליון דולר ב-2021. בתגובה שנמסרה מטעם פוקס נאמר ש"זה מצער שמר לינדל בחר להפסיק לפרסם בפוקס ניוז, בהינתן ההצלחה שהוא זכה לה בבניית המותג שלו באמצעות פרסום ברשת החדשות המובילה בכבלים".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות