זזים

תום עידן: אבי סולומון פורש מקבוצת "הארץ"

מעיין מנשה, סמנכ"ל הסחר של "הארץ" (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי) בהצלחה. מעיין מנשה, סמנכ"ל המסחר הנכנסת של "הארץ" (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

סמנכ"ל הסחר של קבוצת "הארץ" אבי סולומון פורש מתפקידו אחרי 25 שנים ברשת. סולומון החל את תפקידו ברשת בתחום המקומונים ברשת, בין היתר כעורך הספורט של "העיר" ובמשך כעורך המקומונים הצפוניים "כלבו" ו "הד הקריות". ב-2005 מונה לעורך הראשי של מקומוני רשת שוקן וב-2010 מונה למו"ל הרשת. מזה כתשע שנים הוא מכהן במקביל כסמנכ"ל הסחר של הקבוצה.

מעיין מנשה, שתכנס במקומו לתפקיד במנכ"לית המסחר בתחילת אוקטובר, מכהנת כיום כסמנכ"לית המכירות בדיגיטל. היא עובדת בקבוצת שוקן כ-14 שנה בתפקידים שונים במחלקות הסחר, כולל הכנסים, "עכבר העיר" ובמחלקת המכירות בדיגיטל. עם פרישתו של יניב בן לפני כשנתיים היא נכנסה לתפקידה הנוכחי. מינויה של מנשה מסמן התמקדות של הרשת בתחום הדיגיטל, שכן סולומון נחשב לאיש פרינט מובהק ואילו מנשה היא כבר אשת הטכנולוגיות החדשות.

בהודעה שהוציא לפני זמן קצר היום (ראשון) מנכ"ל העיתון רמי גז, נכתב: "אבי הנהיג את רשת שוקן ואת מחלקת הסחר של הארץ בהצלחה וביצירתיות בתקופה של פיתוח דיגיטלי ויצירת מוצרים חדשים, ובתקופתו התפתחה מאוד זרוע הכנסים שלנו. מעיין תמשיך בהובלה שלנו בחדשנות המסחרית הדיגיטלית, בפיתוח מוצרים חשים ובצמיחה של הכנסות החברה בכל תחומי הסחר".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות