יח"צ

אושרת קמחזי חוזרת לתת שירותי יח"צ ללשכת סוכני הביטוח

אושרת קמחזי אושרת קמחזי

משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה "קמחזי תקשורת", בבעלות אושרת קמחזי, נבחר ללוות את לשכת סוכני הביטוח בשירותי דוברות, יח"צ ואסטרטגיה תקשורתית. קמחזי ליוותה את הלשכה עד שנת 2019. הלשכה קיימה בתקופה האחרונה הליך תיחור עם מספר משרדי יחסי ציבור, וקמחזי נבחרה בסופו של הליך.

לשכת סוכני הביטוח היא הגוף המייצג של סוכני הביטוח בארץ והיא פועלת לשמירה על אינטרס ציבור המבוטחים אל מול הרגולטור וחברות הביטוח, עמידה על האינטרסים הכלכליים ועל שמירת המקצוע ורמתו מבחינת אתיקה מקצועית. ואולם, מזה תקופה ארוכה שהרוחות בלשכה סוערות בעקבות מאבקים בין בכירים בה. לפני מספר חודשים התפטר נשיא לשכת סוכני הביטוח ליאור רוזנפלד לאחר שיתוק בתוך הוועד המנהל של הלשכה, ועל רקע בדיקה שמנהל רשם העמותות לגבי הלשכה. עד לקיומן של בחירות בנובמבר הקרוב, משמש יוסי אנגלמן את תפקיד נשיא הלשכה בפועל, וגם הנהלת הלשכה התחלפה. בחודש יוני מונתה בשמת כרמון למנכ"לית לשכת סוכני הביטוח במקומו של מוטי ארבל, שפוטר חודש לפני כן.

מאז 2020 ליווה את הלשכה משרד גולדפינגר תקשורת והמנהלת שלו מירב לפידות, אולם ההתקשרות בין הצדדים הפסיקה לאחרונה.

במסגרת תפקיד הדוברות, בקמחזי יובילו אסטרטגיה חדשה למיצוב הלשכה שהנהלתה התחלפה ויפעלו לקידום מעמד סוכני הביטוח בדגש על מהלכים לטובת ציבור המבוטחים והן לסוכני הביטוח. משרד "קמחזי תקשורת" מייצג שורה של חברות גדולות ומרכזיות במשק במגוון תחומים. המשרד מתמחה בעבודה מול התקשורת הכלכלית והארצית ובעל ניסיון בהובלת גופים ציבוריים כלכליים.

הנשיא בפועל של הלשכה, יוסי אנגלמן, ברך על חזרת "קמחזי תקשורת" ללשכה ואמר כי הוא "בטוח שלנוכח העבודה המוצלחת שהייתה ולאור ניסיונו של המשרד בהובלת גופים ציבוריים, אין ספק כי מהלך זה יצעיד וילווה את הלשכה בכל העשייה למען ציבור המבוטחים והסוכנים".

אושרת קמחזי הודתה ללשכת סוכני הביטוח על האמון ועל הזדמנות ואמרה כי היא "שמחה לחזור ולהוביל את מערך התקשורת של אחד הגופים המשמעותיים במשק ולהוות ערוץ הסברה ומידע חשוב למבוטחים ולסוכני הביטוח בישראל".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות