דיגיטל, על סדר היום

סידורי אבטחה, בישולים ומדליה: מצעד הציוצים המטומטמים

https://www.youtube.com/watch?v=DvtST-i1Nj8

עו"ד כנרת בראשי, ח"כ עמיחי שיקלי והעיתונאי חיים לוינסון מככבים הפעם במצעד שלנו. ללקק את האצבעות

ברוכים הבאים למצעד הציוצים המטומטמים של כסית, גרסת תחילת השבוע. והפעם במצעד: סידורי אבטחה, בישול לשבת ומדליה אולימפית. מממ מגוון. שנתחיל?

את המקום השלישי לקחה עורכת הדין כנרת בראשי שזכתה לפרסום משמעותי כשייצגה את אורלי רביבו, אחת המתלוננות בפרשת משה קצב. מאז הפכה בראשי לאשת תקשורת מוכרת, משדרת בטלוויזיה וברדיו, ומגייסת לשם כך את הידע המשפטי שלה. הפעם היא התייחסה לאייטם על אבטחה לה זכה בנו בן ה-16 של ראש הממשלה נפתלי בנט, כשירד עם חבריו לחופשה באילת, וישן באיזו אכסניה לא מרשימה במיוחד.

בציוץ הנהדר שלה היא כתבה כי "בגיל 16 ירדתי לאילן וישנו בתחנה המרכזית בלי מאבטחים". רק מה? אנחנו מצידנו לא ידענו שהוריה של בראשי היו אישים מאובטחים. וגם: מה דעתך כנרת על האבטחה לה זוכים בניו הבוגרים של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו?

עמיחי שיקלי שכבש בקלות את המקום השני השבוע, זכה לתהילת עולם ובעיקר הימין כאשר סירב להצטרף לממשלתו של בנט, למרות שהוא חבר בסיעת ימינה. הסיבה: סירובו לשבת בממשלה ברוטציה עם יאיר לפיד ובהשתתפות מפלגת מרצ, בהתאם להבטחת הבחירות של ימינה. מאז הפך לכוכב אצל הימניים, ונתניהו אף שיבח אותו מעל דוכן הכנסת.

וכיאה לפוליטיקאי מהמחנה הלאומי, מה יותר מתאים מלצייץ תמונה של בישולים לקראת השבת? אלא שגולשים חדי עין וחוש ריח, הבחינו כי אין אש מתחת לסירים. וכפי שכבר אמרו אבותינו: אם אין אש, אין חריימה לשבת קודש.

ואת המקום הראשון קוטף העיתונאי חיים לוינסון, איש ממש לא מטומטם אבל שחולה על קטטות טוויטר. ויעידו על כך – כולם. לוינסון, מעצמת תקשורת בבן אדם אחד – כותב בהארץ, פאנליסט בתוכנית הבוקר של קשת, משדר בקול ישראל וכוכב טוויטר, טען הפעם כי מדליית הארד בה זכתה אבישי סמברג היא "פיקטיבית" לדבריו, בשל ביקורתו על המסלול שנקרא בתחרויות הג'ודו לבתי ניחומים. נו באמת, חיים, הלוואי על כולנו כאלה מדליות פיקטיביות.

זה היה מצעד הציוצים המטומטמים שלנו לתחילת השבוע. ראיתם משהו שאסור לנו לפספס, שלחו לנו למייל EDIROT@KASSIT.CO.IL. ניפגש בשבוע הבא.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות