כללי

הקולגות מתקשים להיפרד מרוני דניאל: "מענטש, כבר מתגעגעים"

רוני דניאל ז"ל ויאיר שרקי רוני דניאל ז"ל ויאיר שרקי

רשת הטוויטר מתחילה להתמלא בשעה האחרונה בהספדים לעיתונאי הוותיק רוני דניאל, שהלך היום לעולמו בגיל 73. דניאל שימש מאז 1993 כתב ופרשן לענייני צבא וביטחון בחדשות 2 (כיום חדשות 12) ועוד לפני כן היה כתב בקול ישראל ושידר גם בגל"צ.

"היה לו חוש צדק והייתה לו ציונות בריאה, והוא היה הפרשן היחיד שהכרתי שגם חרש שדות וגם הוביל חיילים לקרב וגם שידר משחקי כדורסל", צייץ עמית סגל, עמיתו של דניאל בחדשות 12, ואילו יאיר שרקי כתב: "בשבילי הוא כמו דוֹד שנהג בי מהרגע הראשון בפירגון ובחברות שהתפתחה לשיחות טלפון ארוכות על צבא ויהדות ועל שכול, הקנטות (ועצות) על זוגיות, מתכונים (כן כן) רכילות ברנז'אית וגם בדיחות קבועות".

אני מפורק והמום", כתב אבי בניהו, לשעבר דובר צה"ל והיום יועץ תקשורת. "אני בוכה עלייך. היית עבורי מופת ומודל… היית לי אישית ולמשפחתי משענת חמה ואוהבת ברגעים קשים שעברנו".

ואילו אביעד גליקמן מחדשות 13 כתב: "מענטש, גבר גבר. נשבר הלב".

מגישת יומן הערב של רשת ב' ומי שעבדה עם דניאל בעבר בקול ישראל ובחדשות 12, שלי יחימוביץ, צייצה: "רוני דניאל קלט אותי (יחד עם רזי ברקאי), באבירות ובנדיבות, ככתבת טריה שהגיעה מבאר שבע לתל אביב, ומאז היה חבר… איש מצחיק ביותר, עיתונאי שלא התבייש להיות פטריוט גם כשזה לא היה באופנה".

יואב קרקובסקי מתאגיד השידור כאן, כתב: "זכורים לי תדרוכים בפיקוד סיור בשטח ופלאפל אצל שמעון עמר בקריית שמונה. רוני תחסר מאוד".

אדוה דדון מחדשות 12, כתבה: "כולם יכתבו על הפרשן והעיתונאי האמיץ, ללא חת, ציוני ופטריוט. אבל בשבילי היית האבא הדאגן מהעבודה. זה שעמד לצידי בחופה ובירך בברכת 'שהחיינו', שבכה כשראה את בתי מיד לאחר הלידה ודרש שארגע קצת. חלקנו את יום ההולדת וחגגנו יחד בשנים האחרונות על אף שההפרש בינינו 41 שנה"

ברדיו 103, בה שידר דניאל תוכנית פאנל של כתבים צבאיים, צייצו:

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות