פרסום ושיווק

סרטון להיט: עומר אדם וסקאזי בקמפיין החדש של אופטיקנה

אופטיקנה משיקה את מותג המשקפיים החדש Cattleya בקמפיין רחב היקף הנעמד ב- 3.5 מיליון שקלים

אחרי קרן פלס בקמפיין למשקפי הראייה, אופטיקנה מעלה הילוך בהשקעה בפרסום ולרגל השקת מותג המשקפיים החדש Cattleya היא יוצא בקמפיין רחב היקף וגם הפעם בוחרת בפרזנטורים מתחום המוזיקה, הפעם מדובר בעומר אדם וב-DJ סקאזי, שגם הפיק את הטראק המלווה לקמפיין. הסרטון רשם עד כה בפחות מיממה ביוטיוב, מעל 100 אלף צפיות.

היקף ההשקעה בקמפיין שיעלה הערב (יום ב') בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובדיגיטל עומד על כ- 3.5 מיליון שקלים. הטראק המלווה של הקמפיין יעלה גם בספוטייפי ובאפל מיוזיק.

את הקמפיין שהפיק משרד הפרסום ראובני פרידן, צילמו בשבועות האחרונים בהפקה מורכבת על גדות ים המלח. הקמפיין מדמה את הגעת תיבת נוח לחוף מבטחים, זאת לאחר המבול הגדול. מהתיבה יוצא ראשון הפרזנטור עומר אדם כאשר אחריו יוצאים זוגות זוגות של אנשים, המציגים את העולם המגוון והצבעוני של קאטליה: זוגות של גברים, נשים, דוגמנים ודוגמניות בגוונים שונים ומיוחדים. כל הזוגות לבושים בלוק אופנתי ומרהיב, השואב השראה מזוגות החיות שיצאו מתיבת נח. בין הזוגות גם אחיו של אדם, הזמר גל אדם, הדוגמנית נועם בוהדנה וכן דוגמנים ודוגמניות נוספים דוגמת שחר חיון, טיה קרב ועוד. התפאורה כולה נבנתה בשטח, לרבות תפירה ידנית של התלבושות השונות.

זו הפעם השנייה שעומר אדם יוצא בשיתוף פעולה עם אופטיקנה. בקיץ 2020 הוא גוייס עם השיר קוקוריקו לצידה של עדן בן זקן. בקיץ 2021 אדם עסוק לא פחות, לפני פחות מחודש עלתה הפרסומת החדשה לבזק, גם כן בכיכובו.

קרדיטים – שיווק אופטיקנה: ירון עמיר, גלוריה בבאי, שני פרלמוטר. משרד פרסום: ראובני פרידן IPG. יח"צ: דני לוי תקשורת

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות