יח"צ

לראשונה: נתיבי ישראל שכרה יח"צ – התקשרה עם חן קובריץ

חן קובריץ כהן חן קובריץ כהן

בתום מכרז, שכרה החברה הלאומית לתשתיות תחבורה "נתיבי ישראל" את משרד "חן קובריץ יחסי ציבור" לליווי יעוץ תקשורתי וניהול פעילות הדיגיטל, לצד מערך הדוברות של החברה. לראשונה החברה מתקשרת עם משרד יחסי ציבור, שיעבוד בכפיפות למנהל מערך הדוברות בחברה זאב שרוני, שהיה בעברו סגן דובר צה"ל.

נתיבי ישראל הוקמה לפני כ-100 שנים ובמסגרת פעילות החומש שלה היקף פעילותה עומד על יותר מ-60 מיליארד שקל. החברה אחראית על 98% מהקמת ואחזקת רשת הכבישים הבינעירונית בישראל, כמו גם הקמת מערכי הסעת המונים – בהם תשתיות רכבת קלה וכבדה, רכבל התחבורה הציבורית הראשון בישראל שיושלם בקרוב, ו-320 ק"מ נוספים של נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית, בנוסף לפיתוח והטמעת מערכות טכנולוגיות מתקדמות, שמטרתן בין-היתר הפחתה בעומסי התנועה.

משרד "חן קובריץ יחסי ציבור" הוקמה לפני כשש שנים על ידי חן קובריץ כהן, בעלת ניסיון של 12 שנים בענף, והיא משמשת מנכ"לית משרד הבוטיק. החברה מתמחה ומספקת מענה ללקוחות מתחום החינוך, רווחה, מאבקים חברתיים, טכנולוגיות רפואיות, לייף סטייל, צרכנות, קולינריה ועוד. בין לקוחותיה אפשר למנות את נט"ל המלווה נפגעי טראומה על רקע לאומי וטרור; "פותחים עתיד" מבית הסוכנות היהודית; חברת הקוסמטיקה המקצועית KB PURE; חברת סמארטק טכנולוגיות; מרכז ההידרותרפיה הטיפולי "אורניתא"; ועוד.

כמו כן, קובריץ גם מובילה את המאבק נגד ההתעללות בילדים בגיל הרך בגנים ושותפה להקמת מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, במסגרתו הובילה את הפעילות התקשורתית במאבק ההורים נגד המטפלת המתעללת כרמל מעודה, עד שנגזרו עליה לאחרונה תשע שנים וחצי מאסר, עונש תקדימי בחומרתו לעבירות מסוג זה.

זאב שרוני מסר כי הוא "שמח על הצטרפות שחקן החיזוק המשמעותי שיהווה מכפיל כוח משמעותי בהגדלת החשיפה לפעילות האדירה של החברה למען אזרחי ישראל, מדן ועד אילת, בה מיליוני אנשים משתמשים מידי יום. בעיני חשיבות רבה לכך שזכתה בהליך חברה בצמיחה לצד יכולות מוכחות, בזכות הניסיון רב והתוצאות בפועל".

חן קובריץ כהן אמרה כי היא "מודה על הזכות להצטרף למשפחת חברת נתיבי ישראל הפועלת לילות כימים ברחבי הארץ – בתכנון, פיתוח, אחזקה ושיפור הבטיחות של רשת הכבישים הבינעירוניים. אני גאה על הבחירה במשרד כמי שיוביל את מערך יחסי הציבור בכפוף לדובר החברה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות