על סדר היום

מהטרלה להתאהבות ביהודה לוי: ג'וס ריבה היה בהשקת "מעילה"

הסדרה של yes הושקה בחמישי האחרון באירוע יח"צני מוקפד ובהשתתפות הקאסט. שליחנו היה שם להתרשמות מהסדרה ומהנחיות הקורונה הרופפות

חברת yes קיימה ביום חמישי האחרון השקה לסדרה החדשה שלה "מעילה" שתעלה לשידור ביום חמישי הקרוב. לאירוע בסינמה סיטי גלילות הגיעו כוכבי הסדרה דאנה איבגי (בתפקיד אתי אלון), יהודה לוי (בתפקיד עופר מקסימוב), שני קליין (בתפקיד יפה מקסימוב), שלום אסייג (בתפקיד מנהל הבנק), ענת וקסמן (בתפקיד אמם של יהודה ודאנה), חנן סביון (בתפקיד שלומי אלון) ועוד.

שלחנו את שליחנו למבצעים מיוחדים, ג'וס ריבה, לסקר את האירוע, וגם לשמש כנציג משרד הבריאות לענייני קורונה. ליהודה לוי ג'וס התחנף ("אתה בחור כל כך יפה, וכל כך נוצץ") וגם זכה לפירגון הדדי ("אתה נראה פאנק, פאנק של החיים, סופר קול"), עם דאנה איבגי הוא ניסה לקיים הימור ("אני עם הימורים סיימתי", אמרה), ואילו עם שני קליין הוא ניסה לבדוק כמה יחטפו קורונה ("וואי, האמת שזה יעשה יח"צ מעולה אם כולם, מעולה", ענתה).

מבוסס על סיפור אמיתי

הסדרה "מעילה" שתעלה לשידור ב-yes  ביום חמישי הקרוב, עוסקת בפרשת המעילה בבנק למסחר, שהתפוצצה בשנת 2002, לאחר שאלון התייצבה במשרדי מחלקת ההונאה של מחוז תל אביב, והתוודתה על המעילה שביצעה, כמה ימים אל תוך חקירה שקבל קיים בנק ישראל בבנק למסחר.

הסדרה שמתבססת על הסיפור, מתארת את אהבתם ונאמנותם המוחלטת של אתי אלון (דאנה איבגי) ואחיה עופר מקסימוב (יהודה לוי), שהובילה אותם לכלא – אלון נידונה ל-17 שנות מאסר, ואחריה מקסימוב ל-18 שנים, לאחר שעונשו הוחמר מ-15 שנה.

אתי אלון היא עובדת בנק ואשת משפחה, שמצליחה במשך שנים למעול באמונו של מנהל הבנק שקידם אותה (שלום אסייג) ולגנוב מהלקוחות שלה יותר מרבע מיליארד שקלים. את הכסף היא מעבירה לאחיה המכור להימורים, עופר מקסימוב – הנסיך של המשפחה הפטריארכלית בה גדלה. עופר הוא האהבה האמיתית של אתי והנאמנות אליו חזקה יותר מנאמנותה לבעלה, שלומי אלון (חנן סביון), ילדיה, ואף לעצמה. עופר הוא נשמה אבודה, בן לאב מכור להימורים (דובר קוסאשווילי) שהתמכר גם הוא, עד שהיא כילתה כל פינה בחייו ולא נותר לו דבר – חוץ מאתי.

את הסדרה יצר יותם גנדלמן שגם ביים, והוא גם התסריטאי יחד עם שירה פורת. חברת ההפקה של הסדרה היא מובי פלוס הפקות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות