זזים, יח"צ

אבי צבי מייבא טאלנטית מרשת 13 לפרטנר

יעל גאוני יש פרטנרית. יעל גאוני (צילום: מיכה לובטון)

סמנכ"ל התקשורת והדוברות של רשת יעל גאוני עוברת לפרטנר: חברת התקשורת הודיעה היום (ראשון) על מינויה של גאוני לסמנכ"לית התקשורת של החברה. במסגרת תפקידה, תנהל גאוני את פעילות התקשורת, יחסי הציבור, הדוברות הפנימית והחיצונית וכן את האחריות התאגידית של פרטנר.

גאוני תחליף את סמנכ"ל האסטרטגיה והפיתוח העסקי לירן דן שהודיע לאחרונה על עזיבתו, זמן קצר לאחר כניסתו של אבי צבי לתפקיד מנכ"ל החברה.

גאוני מונתה כדוברת רשת בספטמבר 2009 במקומה של מיכל קיזלשטיין כשהערוץ עוד שידור בזיכיון באפיק 22. קודם לכן עבדה ככתבת התקשורת של גלובס, שם פרסמה לראשונה את דבר עזיבתו של מנכ"ל רשת לשעבר יוחנן צנגן, ובעבר סיקרה את התחום גם עבור ידיעות אחרונות והארץ.

גאוני מסרה היום: "לאחר לבטים רבים אני עוזבת את רשת 13 אחרי כ-12 שנים שהיה בהן הכל מהכל. אני מודה מעומק ליבי לכל ה'אבי-ם' בחיי, אבי בן טל ואבי צבי על האמון , על הניסיון, על המקצוענות הבלתי מתפשרת שמאפיינת אותם ועל היותם מנכ"לים פורצי דרך. התברכתי בהזדמנות אדירה ללמוד מהטובים ביותר. אני רק רוצה להגיד תודה על שהיה ועל שיהיה".

בנוסף, מונה אורי גל לסמנכ"ל השיווק של פרטנר. גל מגיע לפרטנר לאחר ששימש כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט. לגל ניסיון רב בעולמות השיווק והטלקום, והוא כיהן בעבר כמנהל מגזר הטלקום באפל ישראל, כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-yes, כמנהל אגף האסטרטגיה בפרטנר, וכיועץ בחברת שלדור. כסמנכ"ל השיווק של פרטנר, יהיה גל אחראי על פעילות השיווק בעולמות הסלולר, המגזר הקווי, ציוד הקצה והטלוויזיה.

אבי צבי, מנכ"ל פרטנר הנכנס שכבר הספיק לערוך כמה מינויים מאז אושר מינויו על ידי הדירקטוריון, מסר: "ליעל ולי היכרות רבת שנים מהתקופה בה כיהנתי כמנכ"ל רשת 13. אני שמח על הצטרפותה של יעל להנהלת פרטנר ואין לי ספק שהניסיון שצברה בכל השנים יוסיף באופן משמעותי לאתגרים התקשורתיים והניהוליים של החברה". על מינויי השניים אמר צבי: "אורי ויעל הם תוספת משמעותית להנהלת פרטנר. אין לי ספק שהניסיון הרב של שניהם בתחומי התקשורת והשיווק, יוסיפו נפח משמעותי לתהליכים קצרי הטווח וארוכי הטווח אליהם פרטנר מתכוננת".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות