טורים אישיים, מדיה

לא משנה מה – עדי אשכנזי קורעת מצחוק בכל עשור | ביקורת טלוויזיה

עדי אשכנזי בשיטת אשכנזי עדי אשכנזי בשיטת אשכנזי

לא משנה באיזה עשור אנחנו, ה-20, ה-30 או ה-40 לחיינו, עדי אשכנזי – שחזרה למסך עם "שיטת אשכנזי" – עדיין קורעת מצחוק. אי שם, בשנת 2005, היא הפציעה על המסך עם "מה זה השטויות האלה". הקונספט, גם אם השתנה מעט, ממשיך את אותו הקו, קצת סטנד-אפ מול קהל על הבמה וקצת סצנות מצולמות מראש, כשאשכנזי "המטפלת" מתשאל זוגות ורווקים. מה כבר יכול להיות מצחיק בזה? החיים, כנראה.

שלוש שנים לקח לקשת ולאשכנזי להביא לצופים את העונה החדשה, וכל מי שחושב שסטנד-אפ זה משהו שעושים בשלוף, טועה. בטח בשביל מוצר טלוויזיוני שמשלב בתוכו גם במה אל לב ליבו של הפריים טיים. ההמתנה השתלמה.

בלי בושה ובלי טקט, נדחפת אשכנזי לחיים של "המטופלים" שלה. היא מצליחה להוציא מהם, בהמון הומור עצמי, את הרגעים הפחות נעימים שלהם ולפתוח את הדברים על השולחן.

"על מה היית ממליץ, כלב או ילד?", היא שואלת את אחד האבות, ובואו נהייה כנים רגע – אין הורה שלא שאל את עצמו את השאלה הזאת. ילדים זה אהבה, אבל גם הרבה עבודה ולפעמים נחמד להיות קצת רווקים. וזה בדיוק הרגע לסטארט-אפ שאשכנזי עלתה עליו – "הורות משותפות". נשים את המציאות הכואבת של זוגות חד מיניים בניסיון שלהם להביא ילדים לעולם, ונכנס לעולם השלישיות: שני אבות ואמא. אשכנזי כבר תעשה מהפירות האלה קומפוט.

יש משהו מאוד כנה באופן בו אשכנזי מציגה את עצמה על המסך. היא כל אחת. היא גם הרווקה המתוסכלת וגם הנשואה העייפה, ובכל אחד מהצדדים היא פשוט עצמה וזה כנראה סוד הקסם של אשכנזי, שמצליחה להצחיק גם אם שום דבר מהותי לא השתנה. מסתבר, שלא צריך להמציא את הגלגל כל פעם מחדש ויש דברים שעובדים טוב, עם שיופים והתאמות. אשכנזי היא אחת מהם.

"שיטת אשכנזי", קשת 13, יום שלישי אחרי החדשות

וגם: הקרדשיאנס היהודים

מתגעגעים לקרדשיאנס? מצאתי תחליף בדמות הראליטי החדש של נטפליקס "חיי: מהלכה למעשה". הכירו את משפחת הארט, עד לפני כמה שנים חרדים אדוקים בקהילת מונסקי בניו-יורק, והיום משפחה שחייה את החיים הטובים במנהטן.

אם המשפחה ג'וליה משמשת כמנכ"לית סוכנות הדוגמנות הבינלאומית Elite World Group. איך כל זה קרה? אני גם שואלת את עצמי, אבל יש הפתעות בחיים והמשפחה הזאת היא הפתעה אחת גדולה. סדרת הריאליטי הזו עוקבת אחר מעלליה של ג'וליה ויחסה לדת היהודית ולילדיה שלה. האחת לסבית, השנייה נשואה ומחליטה לעבור ללבוש מכנסיים, הבן מנסה את דרכו בעולם הדייטים והצעיר שבחבורה עדיין מתגורר במונסקי עם אביו החרדי. תערבבו את הכל בנצנצים של מנהטן וקיבלתם ממתק טלוויזיוני קרדשיאני מינוס הבוטוקס.

"חיי: מהלכה למעשה", נטפליקס

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות