כללי

"ציוני? לקק רק בן אנד ג'ריס": עצות לזכיין הישראלי | טור

מפעל בן אנד ג'ריס בקריית מלאכי מפעל בן אנד ג'ריס בקריית מלאכי

סוגיית בן אנד ג'ריס היא פוליטית-מדינית מהמעלה הראשונה וברור שיש כאן כניעה של הרשת העולמית לתנועת ה-BDS. אהבתי לראות את הזכיין הישראלי של הרשת, אבי זינגר, שהתייצב שלשום ואתמול מול המצלמות והבהיר לכולנו שהוא "האיש הטוב" בכל הסיפור הזה – זה שנלחם נגד הרשת הבינלאומית ועמד כצוק איתן מול דרישתה להפסיק את מכירת הגלידות שלהם בשטחי יו"ש והסביר בדיוק כיצד התעקש שלא להפסיק את המכירות בשטחים אלה.

לכתבות נוספות בנושא:

המשימה של זינגר הייתה לשכנע את הישראלים כן להמשיך ולקנות גלידה מתוצרת בן אנד ג'ריס למשך השנה וחצי הקרובות, עד שיסתיים הזיכיון שלו. על פי נתונים שהוא פרסם אתמול אחר הצהריים, המכירות זינקו ביותר מ-20% ביחס ליום רגיל. ולמרות זאת, אני קורא פוסטים של גולשים שאינם מבינים את הפער בין עמדת הרשת העולמית לבין עמדת הזכיין הישראלי. זו עלולה להיות בעיה לזכיין. ראינו כבר רשת אחת, גולדה, שעטה על הטרף ודיברה "ציונות" ברשת. אישית, אני לא אוהב את ניצול ההזדמנויות הללו, סוג של ריקוד על הדם.

רוני רימון, שותף ומייסד רימון- כהן | צילום: ישראל הדרי
רוני רימון, שותף ומייסד רימון- כהן | צילום: ישראל הדרי

ודווקא בשל כך – על הזכיין הישראלי להפוך את הלימון ללימונדה: הוא צריך לצאת בקמפיין שהמוטו שלו הוא שדווקא עכשו ציונות היא לקנות בן אנד ג'ריס: "ציוני? לקק רק בן אנד ג'ריס". לו דעתי היתה נשמעת – הייתי יוצא בקמפיין רשתות קמפיין טלוויזיוני בערוצים המסחריים עם אותו מוטו.

חלק ניכר מהתקציב הייתי משקיע בכלי התקשורת הציונית דתית –  עיתונים ואתרים כמו מקור ראשון ובשבע, ערוץ 20, וכמובן רדיו של הציונות הדתית – גלי ישראל. כחלק מהקמפיין גם הייתי מקיים פגישות עם נציגי הציבור של הציונות הדתית (והכוונה אינה למפלגה עצמה, אבל אפשר גם) בכנסת – שרים וח"כים. המטרה היא לבסס את המסר שאם רוצים להתנקם מבן אנד ג'ריס העולמית – רוצו לקנות גלידה של היצרן המקומי בסופרמרקט באריאל. הכוונה היא להפוך את הפוליטיקאים, את ראשי המועצות האזוריות, למשל יוסי דגן, (ראש המועצה האזורית שומרון) לנושאי המסר. כך, אתה גם מונע קמפיין נגדך הנובע מחוסר ידיעה, וגם מביא אותם בתור מליצי יושר למענך.

אגב, אם אתה רוצה להיות בטוח שהמסר עבר – צריך לדאוג שגורמים פוליטיים מהשמאל יתמכו במהלך של בן אנד ג'ריס העולמית. אם נניח מרצ או מישהו מטעמה, יצא בקמפיין המעודד את החרם – זו תהיה ההוכחה האולטימטיבית לתומכי ימין שחייבים לקנות את הגלידה.

אבי זינגר חייב לשאת את דגל המאבק ולהמשיך להראות שהוא פטריוט ישראלי ושהוא מקריב את עסקיו למען המסר שאסור לוותר ל-BDS. הוא יכול למשל ליזום שיחת זום עם שגריר ישראל בארה"ב ובאו"ם, גלעד ארדן. הפרסום יעשה טוב לשניהם.

שורה תחתונה: בקמפיין נכון אני צופה מצב שהמכירות של בן אנד ג'ריס בישראל יצמחו באופן משמעותי ועיקבי, ולא רק נקודתי כפי שהיה אתמול.

רוני רימון הוא מומחה בניהול משברים ויועץ אסטרטגי, ושותף במשרד יחסי הציבור "רימון כהן"

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות