יח"צ

תקציב חדש לנאוה עינבר: בדיקת הקורונה העצמית המהירה בעולם

נאוה עינבר נאוה עינבר

נאוה עינבר תוביל את יחסי הציבור של בדיקת הקורונה העצמית הביתית המהירה בעולם – ה- QuickVue At-Home שאושרה על ידי ה-FDA. הבדיקה פותחה על ידי חברת קווידל האמריקאית, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת רימיפארם.

בכל רחבי העולם בדיקות עצמיות נחשבות גיים צ'יינג'ר במאבק בקורונה שלא מצריך תלות בצוות רפואי כלל ומאפשר לנהל חיי שגרה ונורמליות לצד המגפה.

ה-QuickVue At-Home היא ערכה ביתית לבדיקה עצמית שהוגשה לאישור משרד הבריאות כבר בחודש מרץ השנה על ידי היבואן רימיפארם, שעומד גם מאחורי הבדיקה הוותיקה למשטח גרון ביתי מהירה סטראפ A. מדובר באחת הבדיקות העצמיות האמינות והזולות בעולם שהדיוק שלה עומד על 99.3% והיא כוללת שני שלבים פשוטים עד לקבלת תשובה תוך 10 דקות מקסימום האם הנבדק שלילי או חיובי לקורונה עם חיווי בקרה על תקינות הביצוע העצמי.

ערכות כאלו לבדיקה עצמית כבר מחולקות ללא תשלום ביוזמת הממשלה במרכזי הערים ובבתי ספר בבריטניה, סינגפור, ארה"ב וקנדה וכן נמכרות בבתי מרקחת, רשתות פארם וסניפי קמעונאות.

משרדה של עינבר הוקם ב-2007 והוא מתמחה במדיה חברתית, דוברות וניהול משברים תקשורתיים בתחומי הבריאות והרפואה. לפני הקמתו הייתה עינבר דוברת האגודה למלחמה בסרטן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות