דיגיטל, מדיה, על סדר היום, פרסום ושיווק

"כל אנשי כסית": כ-200 שמות כבר הומלצו, מה איתכם?

לוגו כל אנשי כסית לוגו כל אנשי כסית

כ-200 שמות של מועמדים נשלחו עד כה לאתר "כסית" עבור פרויקט "כל אנשי כסית" שההרשמה אליו החלה לפני כשבועיים. השנה נשיק באזור חגי תשרי את הפרויקט שיעניק תהילת עולם לנציגים מעולם התקשורת הישראלי.

הפרויקט יכלול 40 אנשים מכלל תחומי התקשורת: עיתונות וטלוויזיה, פרסום ושיווק, יחסי ציבור ודוברות, ודיגיטל וטכנולוגיה, וללא מגבלת גיל – צעירים ומבוגרים, נשים וגברים.

את הרשימה הסופית שתכלול 40 מאושרים ומאושרות אנחנו ב”כסית” נרכיב בעזרתכם. כיצד? אתם מוזמנים להמליץ לנו על אלה שאתם בטוחים שחייבים להופיע בפרויקט ואלה שפשוט אסור לנו לפספס: בעלת משרד הסושיאל שהמהלך שלה כבש את הרשת, הפרסומאי שעל הקמפיין שלו דיברו בכל המדינה, העיתונאית שהביאה את סקופ חייה ויועץ המשברים שחילץ מאחורי הקלעים את הפוליטקאי הבכיר.

איך עושים את זה? פשוט ממלאים את הטופס המצורף כאן, שולחים ומחזיקים אצבעות – זה אף פעם לא מזיק. אפשר להמליץ על מועמד אחד או כמה, ואנחנו גם יודעים שיהיו כאלה שימליצו על עצמם. אנחנו בהחלט זורמים גם עם זה.

את המלצות ניתן לשלוח עד 25 ביולי 2021, אז דף הנחיתה ייסגר. לאחר מכן נרכז את כלל השמות שהגולשים המליצו עליהם, יחד עם שמות שהגיעו ממקורות נוספים, ונבחר את 40 הכוכבים של "כסית". בחודש ספטמבר נפרסם את הפרויקט החגיגי עם 40 הכוכבים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות