טורים אישיים, מדיה

מה זה חורבן בית מול מגיפה עולמית | ביקורת טלוויזיה

יאיר שרקי בשידור לסיום צום תשעה באב יאיר שרקי בשידור לסיום צום תשעה באב

בערב של יום ראשון מול מהדורות החדשות שסגרו את תשעה באב ופתחו את "בין הזמנים", זו שבין תשעה באב לראש חודש אלול, הייתי מוכנה לקבל מנה גדושה של כתבות על הר הבית, השפעות הצום על גופנו ונפשנו, כמה פונו וכמה התענו, ואיך לא, בנט והצהרות לאומניות על זכויות היהודים בכל מקום בארץ ישראל.

בסופו של דבר התבדיתי. המהדורות כולן נפתחו פה אחד עם – איך לא – חברתנו משכבר הימים הקורונה. ואני שואלת: מה עם קצת שנאת חינם? כבר חשבתי שעדכוני הקורונה המתישים יביאו חשיפות מרעישות לנוכח העובדה שהידיעות לגביה פתחו את כל המהדורות בכל הערוצים ותפסו כל כך הרבה נפח, אבל לדאבוני גם כאן אין חדש

חדשות הערב (כאן 11) פתחו עם ירידה באפקטיביות החיסון וקריאה לבוא ולהתחסן, בזמן שבחדשות 12 (קשת) דיווחו על הצעדים הנשקלים בנתב"ג. כן חבר'ה, מוטציה חודרת לארץ ויש עשרות אלפים שיוצאים ונכנסים מארץ הקודש בכל יום, אני אומרת שבו על זה עוד כמה ימים, אם כדאי או לא לסגור את דלת הכניסה והיציאה של ישראל.

בחדשות 13 הציבו מצלמה נסתרת בנמל התעופה, ובפתח המהדורה – הפלא ופלא – מצאו כשלים בבדיקות הקורונה. בהמשך הביאו גם את פרופ' גבי ברבש שיישא דברים (כי חייבים סלב), אה וגם כי לא דיברנו מספיק על הקורונה.

וכעת, לתוצאות: אחרי 27 דקות של מהדורה מפרכת בכאן, עוברים לצום תשעה באב ואירועי הר הבית. אבל בלי שום דיווח על עינויי הצום או קריסת הצמים ופינויים לבתי החולים. כל זאת בעוד שבחדשות 13 לקח להם רק 20 דקות.

אבל המנצחת הגדולה היא – תופים בבקשה – מהדורת חדשות 12 שעברה מהקורונה לתשעה באב בזמן שיא של 18 דקות וחצי של מהדורה. מרשים. ככל הנראה שדיווחי השבת משמורות הטבע והגנים הלאומיים תופסים הרבה יותר מקום מתשעה באב.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות