דיגיטל, פרסום ושיווק

הסטודיו החדש שמציע להפיק קמפיינים ייעודיים בטיקטוק

טיקטוק, אילוסטרציה טיקטוק, אילוסטרציה

אם חשבתם שטיקטוק נועד רק לשטויות של הילדים או החברים שלכם, אז בפועל אפליקציית הסרטונים הקצרים הופכת לזירת פרסום רותחת, כזאת שמצדיקה פתיחתן של חברות ייעודיות לפיתוח וניהול תכנים שיווקיים בפלטפורמה.

כזו היא בית התוכן והפרסום לצעירים Fresh שבבעלות בני מנשה, אבי מורגנשטרן וקבוצת NMC יונייטד, שהחליט לפתוח את Fresh TikTok Studio להכשרה, פיתוח וניהול ערוצים באפליקציית טיקטוק. הסטודיו החדש מתכנן לספק פתרונות פרסומיים ושיווקיים למותגים משלב הרעיון ועד ניהול קמפיינים רוחביים בטיק-טוק.

"הפרסום בטיקטוק קצת שונה משאר הפלטפורמות", אומר דולב משה, מנכ"ל Fresh לאתר "כסית". "צריך פיצוח ייעודי, שימוש במשפיענים וביוצרי תוכן (קריאייטורים) וכמובן ניצול אופי המדיום הייחודי, ולכן ראינו לנכון להקים את הסטודיו שייתן מענה אפקטיבי ללקוחות, למותגים ולמשרדי הפרסום".

לדברי משה, ב-Fresh זיהו את הפוטנציאל המסחרי בטיקטוק כבר ב-2018, וכעת הצורך וההבנה של המפרסמים לשימוש בפלטפורמה הגיע לשיא, ולכן יש צורך במשרד שיידע לתת את הפתרונות המתאימים.

"הטיקטוק יישאר הרבה זמן", מאמין משה, "לא רק המוצר עצמו אלא השפה שהוא יצר. אנחנו רואים שגם אינסטגרם וגם יוטיוב השיקו מוצרים כמעט זהים, כמו שכולם העתיקו את הקונספט של 'סטורי' בזמנו, כך שפיתוח ופיצוח שיטות הפרסום והשיווק בטיק-טוק ישמשו את השוק עוד זמן רב".

קהל היעד של קמפיין בטיקטוק הוא לאו דווקא מה שחשבתם: לא מדובר בפרסום לילדים ובני נוער, אלא בהחלט לשכבות גיל מבוגרות יותר – כגון חיילים וסטודנטים. העלויות הממוצעות לקמפיין טיקטוק, מעריך משה, מתחילות בסכומים של כמה עשרות אלפי שקלים ויכולות להגיע לכ-300 אלף שקל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות