מדיה

חדר האוכל נסגר, עובדי ידיעות יהנו מפוד-טראק של עומר מילר

בית ידיעות אחרונות, ראשון לציון בית ידיעות אחרונות, ראשון לציון

אחרי ששטח ההסעדה בבנייו של ידיעות אחרונות בראשון לציון נסגר לטובת שטח תפעולי עבור בנק דיסקונט, נראה שנמצא פיתרון קולינרי עבור העובדים שנשארו ללא ארוחת צהריים. במייל שהגיע לידי אתר "כסית" עולה כי החל מחודש אוקטובר, יוצב פוד-טראק ברחבת הבניין עבור העובדים שיוכלו ליהנות משלל מנות, כולל טבעוניות, על פי תפריט אותו ירכיב השף עומר מילר. בנוסף, החל מהשבוע הקרוב תוצב עמדה של אוכל חלבי בלובי הבניין, עם כריכים, ארוחות עסקיות, סלטים ומאפים.

בשנה האחרונה ביצעה קבוצת ידיעות אחרונות תוכנית התייעלות שכללה פיטורי עשרות עובדים, הוצאת עובדים לחל"ת, ויתור על שטחי נדל"ן בבניין הקבוצה בראשון לציון, קיצוצי שכר ועוד.

הקיצוצים נגעו כאמור גם לביטול חדר האוכל, שהושכר לדיסקונט. כעת ההנהלה מצאה פיתרון לעובדים. בעבור ארוחה עסקית חלבית ישלמו העובדים 33 שקלים. כריך או סלט יעלה 30 שקלים וארוחה בשרית או טבעונית 33 שקלים. כל עובד שירצה לרכוש ארוחה יעביר את כרטיס העובד שלו בלוח השעונים ויקבל שובר. ידיעות אחרונות מסבסדת באופן חלקי את המחיר עבור ארוחה, בהתאם לחוזה של כל עובד, כך שבפועל, המחיר הסופי יהיה נמוך מזה. נראה שמדובר במחירים דומים לאלה שהוצאו בחדר האוכל, כשזה עוד היה פתוח.

עד הקורונה פעלו במערכת שתי עמדות הסעדה גדולות, בשרית וחלבית. עם תחילת הסגרים נסגרה הבשרית, כאשר רק החלבית פעלה לסרוגין. העובדים, שחזרו לעבוד בינתיים ממבנה המערכת, נשארו ללא פתרון הסעדה. מעטי הוותיקים שעוד מסתובבים במסדרונות זוכרים את חדר האוכל הגדול במערכת בתל אביב.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות