על סדר היום

עובדי ערוץ "כנסת" התאגדו בוועד חדש

הפודקאסטים החדשים של הכנסת (צילום: פלאש 90) הפודקאסטים החדשים של הכנסת (צילום: פלאש 90)

עובדי ערוץ "כנסת" הקימו ועד יציג תחת ארגון העיתונאים, והודיעו הבוקר (חמישי) להנהלת הערוץ על הקמתו לאחר שיותר ממחצית העובדים הצטרפו. הערוץ פועל מזה כשלוש שנים תחת הנהלה חדשה לאחר שקבוצת RGE זכתה במכרז להפעלתו ושרדה גם שורה של הליכים משפטיים לערעור על זכייתה.

במכתב עדכון שהפיצו חברי ועד הפעולה לעובדי הערוץ המשדר מהכנסת נכתב: ״אנחנו שמחים לבשר כי מהיום יש ארגון יציג לכל עובדי ערוץ הכנסת. לאחר הצטרפותם של יותר משליש מעובדי הערוץ תחת המטרייה של ארגון העיתונאים בישראל, הודענו להנהלת ערוץ הכנסת על הקמת ועד עובדים. ההתארגנות התחילה בין היתר על רקע תלונות של שורה ארוכה מאוד של עובדים על תנאי ההעסקה שלהם, על ההרגשה של היעדר משקל לעובדים מול ההנהלה ותחושה שהעובדים לא זוכים למענה ראוי למצוקותיהם".

לוועד החדש אין עדיין יושב/ת ראש וכרגע יש ועד פעולה המונה ארבע אנשים: הדר פרנקנטל, עדי וקנין, שלומי סבן ושי כהן. בהודעתם הוסיפו הארבעה: ״אנו קוראים להנהלה לשתף אתנו פעולה, מתוך הבנה שעובדים מרוצים יותר יעשו ערוץ טוב יותר וכי הצלחת החברה והערוץ היא הצלחת העובדים. מטרת הוועד תהיה לקדם את ערוץ כנסת כבית תוכן איכותי, מקצועי ויעיל, המהווה משען יציב, מפרה ומקדם לכלל עובדיו. הידברות ושיתוף פעולה הן המפתח לתוצאות – הן לטובת הערוץ והן לטובת עובדיו".

מנכ״ל ארגון העיתונאים אלי גרשנקרוין: ״אנחנו מברכים על הקמת ועד עובדים נוסף בכלי התקשורת בישראל תחת מטריית ארגון העיתונאים. אנו נמשיך בפעילותנו על מנת לאגד את העיתונאים, לשפר את זכויותיהם ותנאי העסקתם ולשמור על חופש העיתונות בישראל, במיוחד בתקופה מאתגרת זו״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות