על סדר היום

חולה על טלנובלות: ג'וס בהשקת הסדרה בעלת החלומות של HOT

זו לא טלנובלה בלי יעל בר זוהר, אז ג'וס שלנו ניצל את הזדמנות כדי לבדוק איתה כמה סוגיות. מה צופית גרנט חושבת הדמות שלה בסדרה, ואיזה אישיו יש לג'וס עם עומר חזן?

כל כך התגעגענו לאיזו טלנובלה ציונית גאה אחרי שנים של היעדרות מהמסך הישראלי. אז הנה, אותותו זה קורה, ובשבוע הבא תושק הסדרה החדשה "בעלת החלומות" שתשודר ב- hot בידור. זו הייתה הזדמנות נהדרת לשלוח את שליחנו למשימות נוסטלגיות, ג'וס ריבה, לאירוע השקת הסדרה שנערך בגלריית דובנוב בתל אביב.

לאירוע הגיעו כוכבי הטלנובלה אודיה רש, דניאל ליטמן, צופית גרנט, אמרי ביטון, אליאנה תדהר, עומר נודלמן, בר ברימר, עומר חזן, רוני מרון קליין, שושה גורן וכמובן יעל בר זוהר, שגו'ס שלנו לא יכול היה להתאפק בפניה, ורצה לדעת איזו דמות היא הכי אהבה משלל הטלנובלות בהן לקחה חלק.

בעלה של בר זוהר, גיא זו-ארץ, איש עסוק לכל הדעות, דווקא מפתיע בשיחה עם "כסית" כשהצהיר ש"אני מספיק הכל ויש לי עוד זמן, אז אני פנוי להצעות". אז מפיקים – תפנו אלינו ונקשר ביניכם.

הטלנובלה מספרת על נור, צעירה חסרת כל הנשלחת להתחזות לפותרת חלומות כדי להונות מיליונר בעל חברת מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. מפגש גורלי עם יורש החברה יהודה ורבורג מצית ביניהם אהבה סוחפת ונור מגלה בזכות יהודה שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. היכולת שלה מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר ולמלחמת אחים שמאיימת על עתיד החברה, המשפחה וחיי הזוג המאוהב. את שיר הנושא של הסדרה ביצעה זהבה בן.

"בעלת החלומות" תשודר מיום שלישי הבא בימים שלישי-חמישי בשעה 20:00 ו-HOT ותהיה זמינה ב-HOT VOD.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות