זזים

חבר חדש במועצת תאגיד השידור הציבורי

רו"ח אמיר סבהט רו"ח אמיר סבהט

שר התקשורת יועז הנדל אישר היום (רביעי) את מועמדותו של רו"ח אמיר סבהט כחבר במועצת תאגיד כאן. סבהט, קצין בצנחנים בעברו, נולד בשנת 1979 באתיופיה, בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בחשבונאות מהמכללה למנהל, והוא בוגר תכנית הכשרת המנהלים בבית-הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד.

משנת 2008 סבהט עובד כרואה חשבון ומנהל צוות בפירמת רואי החשבון Ernst & Young, ובשנת 2012 נבחר לאחד מ-40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40 בדירוג של דה מארקר.

במקביל עוסק סבהט במגוון פעילויות חברתיות והתנדבויות. החל משנת 2013 חבר אמיר בפורום צעירי בית הנשיא בעשור האחרון אמיר מתנדב בצוות פעילים חברתיים המקדם שיפור חברתי-כלכלי ליוצאי אתיופיה בישראל. בנוסף, הוא חבר ועד מנהל ודירקטור בארגונים חברה אזרחית הפועלים לצמצום פערים כלכליים-חברתיים בחברה הישראלית דוגמת המיזם ההתנדבותי "אח בוגר" ופועל בשיתוף תנועת "אחריי!" בליווי לוחמים יוצאי אתיופיה לשירות משמעותי ופיקודי.

מועמדותו של סבהט הומלצה כבר לפני מספר חודשים על ידי ועדת האיתור בראשות השופט בדימוס אילן שיף, יחד עם מועמדותם של מנכ"ל רשת לשעבר יוחנן צנגן ומי שכיהן כמנהל הזמני של התאגיד בימיו הראשונים, יונה ויזנטל. הוא יוצא אתיופיה השני שמכהן בתפקיד בכיר בשידור הציבורי, אחרי צגה מלקו שכיהנה כמנהלת רשת א' בקול ישראל.

השר הנדל מסר: "תאגיד השידור הציבורי הוא גוף תקשורת עצמאי ואני מוצא חשיבות גדולה במינוי חברי מועצה מגוונים ורציניים שמבטאים לידי ביטוי את כלל החברה הישראלית. אמיר נבחר כחבר מועצה בעל מומחיות פיננסית-חשבונאית ובשל מצוינתו המקצועית. הוא גם מייצג את ישראל היפה והתורמת, קצין צנחנים, איש אקדמיה מצטיין ופעיל חברתי שתרם ותורם לחוזקה של ישראל. אני משוכנע שאמיר יעשה את תפקידו על הצד הטוב ביותר ויסייע לתאגיד השידור לשמור על איכות השידורים, עצמאותם וגיוונם״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות