דיגיטל, יח"צ

פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס החלו ללוות את איגוד האינטרנט הישראלי

בן עזריאל בן עזריאל

משרד הייעוץ האסטרטגי פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס ממשיך להתרחב עם קבל ניהול מערך האסטרטגיה התקשורתית ויחסי הציבור של איגוד האינטרנט הישראלי.

איגוד האינטרנט הישראלי מנהל שתי תשתיות מרכזיות בליבת האינטרנט הישראלי – מרשמי שמות המתחם (Domain names) המדינתי בסיומת "“.IL ו".ישראל", ואת מחלף האינטרנט הישראלי (IIX). בהפעילו את התשתיות הללו, האיגוד מאפשר בכל עת, ומכל מקום, להשתמש בביטחון, במהירות ובחופשיות בשירותי אינטרנט ישראליים וגלובליים. כמו ברוב המדינות הדמוקרטיות, פעילות זו מתקיימת על ידי גוף של החברה האזרחית ונעשית באופן ניטרלי, ללא מטרות רווח וללא שיקולים מסחריים או פוליטיים. בנוסף לניהול הפעילות התשתיתית של המרשם ו-IIX, האיגוד פועל לגיבוש של מדיניות ציבורית המקדמת שימוש מתקדם ונכון באינטרנט, תוך שהוא מסייע במקביל לציבור הרחב במיזמים שונים להתמודדות עם אתגרי הרשת לאדם הפשוט. בנוסף, מקדם האיגוד יצירה של בסיסי נתונים ומידע, המהווים קרקע לגיבוש המלצות מדיניות וקידום תהליכים מרכזיים בהתפתחותו של מרחב האינטרנט בישראל. בראש הוועד המנהל של האיגוד עומדת פרופ' קרין נהון מבית הספר לתקשורת במרכז הבין-תחומי, ומנכ"ל האיגוד הוא עו"ד יורם הכהן, המתמחה בשילוב בין משפט וטכנולוגיה. את התיק של איגוד האינטרנט הישראלי ינהל צוות בראשותו של סמנכ"ל המשרד, בן עזריאל.

בין הלקוחות של פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס נמנים: המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS; נעמת; קרן רש"י;המרכז לטכנולוגיה חינוכית; ארגון הפרקליטים; חברת הפינטקeToro ; חברת ניהול ההשקעות קלאריטי קפיטל; ויזה; פורד; יונייטד איירליינס; ספקטרוניקס אמרסון ועוד. מדובר בהמשך התרחבות המשרד, כאשר בחודשים האחרונים נוספו למצבת הלקוחות של המשרד: אוניברסיטת ת"א, אסותא מרכזים רפואיים ולשכת התיירות של אזרבייג'ן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות