יח"צ, על סדר היום

אלי אבידר מאותת לליברמן? מצרף את יוסי טאטיקה לצוות היח"צ

ח"כ אלי אבידר ח"כ אלי אבידר

ח"כ אלי אבידר מעבה את מערך היועצים שלו עם משרד יחסי הציבור וניהול הקמפיינים של יוסי טאטיקה – כך נודע לאתר "כסית". טאטיקה יעבוד במקביל ליועצים הפרלמנטרים והתקשורתיים של אבידר – כחלק ממה שמאושר לחברי כנסת להעסיק. טאטיקה שעבד בעבר עם הליכוד ומפלגת העבודה, זכה בעיקר להכרה בשל עבודתו עם יו"ר הקואליציה בזמנו דוד ביטן, שטאטיקה שימש כיועץ התקשורת שלו.

אבידר, חבר מפלגתו של אביגדור ליברמן "ישראל ביתנו", נחשב לאחד ממובילי המחאות נגד בנימין נתניהו, ומי שנאבק להדחתו של נתניהו מתפקיד ראש הממשלה. במפלגה כמו של ישראל היום, קשה מאד לבלוט תחת היו"ר ומקים המפלגה ליברמן, שגם קובע את הרשימה שלה לכנסת. ולמרות זאת הצליח אבידר לזכות לאהדה ציבורית.

הטיימינג לגיוסו של טאטיקה מעניין, לאחר שבשבועות האחרונים הספיק אבידר לריב עם הבוס הגדול. עם המגעים להרכבת הממשלה בראשותם של נפתלי בנט ויאיר לפיד, רצה אבידר להתמנות לשר. ביום בו אמורה הייתה להתקיים השבעת הממשלה, סירב אבידר להצעה להתמנות לשר במשרד האוצר, ודרש תפקיד שר ביצועי – השר לפיתוח הנגב והגליל או שר החקלאות. ואולם ליברמן סירב לכך, ובסופו של דבר שמו נפקד מרשימת השרים של ישראל ביתנו.

בסופו של דבר מונו לשרים מטעם ישראל ביתנו ליברמן כשר אוצר, עודד פורר שר החקלאות, הפריפריה ופיתוח הנגב והגליל, וחמד עמאר שר במשרד האוצר. ח"כים אחרים ברשימה מונו ליושבי ראש של ועדות וח"כ יבגני סובה מונה לסגן יו"ר הכנסת. אבידר הודיע כי יתמוך בהשבעת הממשלה, וכך אכן עשה, אך הוא גם רמז כי הוא עשוי להצביע באופן עצמאי בהמשך הדרך, ולעיתים בניגוד לעמדתו של ליברמן.

יוסי טאטיקה סירב להגיב.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות