יח"צ

משרד הלובינג והיח"צ פרידמן-ששון ייצג את TOGETHER והביטחוניסטים

עינת פרידמן עינת פרידמן

משרד הלובינג והיחסי ציבור בשותפות ישראלית-אמריקאית ובניהול של עינת פרידמן "פרידמן-ששון" קיבל לידיו שני תקציבים חדשים. הראשון הוא לתנועה הישראלית תחת השם "הביטחוניסטים" שהוקמה על ידי בכירים בדימוס מתוך מערכת הביטחון. התנועה נוסדה בשנת 2020 ביוזמתו של תת-אלוף במיל' אמיר אביבי. מטרת התנועה היא החלת הריבונות, חיזוק המשילות בארץ ישראל ובזכותה של מדינת ישראל להגן על עצמה בגבולותיה הבטוחים. בין חברי התנועה ניתן למנות את האלוף גרשון הכהן, האלוף דן ביטון, תא"ל אביגדור קהלני, תא"ל יוסי קופרווסר, תא"ל צבי פוגל, ד"ר לימור סמיממיאן-דרש, יהונתן פולארד, קרולין גליק ועוד.

הלקוח השני היא חברת Together המביאה את בשורת ההשקעות מבוססי הון (השקעה בתמורה למניות במיזם) בחברות ובמיזמי הייטק מובילים המאפשרת גם למשקיעים בינוניים, להשקיע בחברות סטארט אפ שחלקן, בתקווה,  יתורגמו בסופו של דבר לאקזיט.

עינת פרידמן מסרה בתגובה כי: "משרד הלובינג והיח"צ פרידמן-ששון שמח לצרף למאגר לקוחותיו את הביטחוניסטים ואת TOGETHER. המשרד המאוחד צעיר בגיל אך הניסיון והקשרים של האנשים שמובילים אותו הן בישראל והן בארה"ב הוא רב ואני מאמינה שבקרוב ייצאו הודעות משמחות נוספות על התרחבות המשרד ויצירת קשרים עסקיים מעניינים נוספים לטובת לקוחותינו".

משרד הלובינג והיח"צ "פרידמן-ששון" בבעלות אשת היח"צ פרידמן והמיליארדר האמריקאי דיוויד ששון פעיל הן בישראל והן בארה"ב נותן שירותי לובינג, יח"צ ודוברות ללקוחותיו בשתי המדינות. לפני כחודשיים רכשה קבוצת ג'יי ששון – J.Sassoon – חברת פרייבט אקוויטי אמריקאית, 51% מחברת "פרידמן יחסי ציבור". את המשרד בארה"ב מוביל עו"ד ברוס פיין המתמחה בחוקה האמריקאית ובחוק הבינלאומי. פיין כתב מאמרים רבים בנושאים חוקתיים עבור הוושינגטון טיימס, הניו יורק טיימס, האפינגטון פוסט והוא פעיל בנושאי חירויות אזרחיות. בנוסף, פיין היה מנהל לענייני ממשל ויחסי ציבור בקבוצת לישפילד, בוושינגטון הבירה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות