מדיה, על סדר היום

איטס קאמינג הום? אולי עדיף שיילך | כסית מסכם את היורו

טל פרידמן ושרון דווידוביץ'. כוכבי היורו אמיתיים טל פרידמן ושרון דווידוביץ'. כוכבי היורו אמיתיים

דירוג השחקנים החתיכים 

לפני הרבה שנים, כש"בלייזר" עוד יצא בדפוס והיה מותר לפרסם את דירוג הנשים הסקסיות בעולם כי MeToo# טרם כרסמה בכל חלקה טובה, הוחלט במערכת להפסיק להעמיד להצבעה את אנג'לינה ג'ולי. הגיע הזמן שאישה אחרת תקח, הם אמרו, כאילו שג'סיקה אלבה או סקרלט ג'והנסון נמצאות בליגה שלה. זה פסק מאז, אבל מאחר שהחפצת גברים עדיין חוקית, טורניר אחר טורניר מתפרסם בפורמט כזה או אחר דירוג השחקנים הסקסיים (באמת, אני כתבתי אחד לוואלה!ZONE המנוח עוד ב-2006), וטורניר אחר טורניר כריסטיאנו רונאלדו מככב בו. כן, גם השנה. עכשיו, לא שיש לנו משהו נגד גדול השחקנים בעת הנוכחית ואחד הגדולים בהיסטוריה – וללא ספק מהחתיכים שבהם – אבל די. זה נדוש וצפוי כל כך. שחררו.

בעלת זכויות השידור עושה שרירים

אנשים אוהבים לראות כדורגל ביחד. לחווית הצפייה באצטדיון, למרות זווית הצפייה שלעולם תהיה גרועה יותר ממה שרואים בטלוויזיה, אין תחרות. אבל כשהטיסות מוגבלות, והשותפה הנודניקית בדיוק בתקופת מבחנים אז הבית בהדממה, הכי כיף לצאת לפאב קרוב ולהנות מאלכוהול במחיר מופקע וצפייה קבוצתית. גם השנה, בעלת זכויות השידור החלה לאיים על מקומות שהיו בהם 45 כסאות במקום ה-40 המותרים, או משהו בסגנון. בשביל מה? מה יוצא לכם מזה? בואו נהנה למען השם.

משחק "שחקן ספסל בנבחרת איזוטרית או יצירה בחוג של הילד" 

לזכות איקאה ייאמר שהשנה זה באמת היה מצחיק. מהלך תוכן שיווקי לעילא. אבל גם זה כל. כך. צפוי. אפשר להציע כורסאות טלוויזיה מפנקות, אפשר לקדם מסכים ברזולוציית נקבוביות האף, אפשר להשיק בירת בוטיק חדשה שהולכת ממש טוב עם פיצוחים. לכולם יהיה ביקוש בתקופה הזאת, בוודאי אחרי שנה שבה לא הוצאנו כסף על שום דבר חוץ מפינוקים לבית. אבל באמת לא חייבים לעשות את זה על חשבונם של שחקנים שכל חטאם היה להוולד במדינה שבה שמות המשפחה האקזוטיים מזמינים דאחקות. בגביע העולם, בשונה מהיורו, יהיו גם שחקנים ממקומות שכוחי אל באפריקה – אנו מפצירים בכם, אנא התגברו על הפיתוי לעשות מהם צחוק.

עיתונאים שאוהדים את אנגליה

התוגה שאחזה אמש באומת הטוויטר – הידועה גם בתור "התקשורת הישראלית" – כשאנגליה עשתה אנגליה וכשלה בפנדלים מול איטליה, חרגה מכל פרופורציה. זר לו היה נוחת כאן היה חושב שכתבת צעירה ומבטיחה הלכה לעולמה במפתיע, או שעמוס שוקן החליט לסגור את "הארץ" ולפרוש לגמלאות בקאריביים, או ש – השם ישמור – ביבי חזר לבלפור. תשמעו, המנדט הסתיים. הפרובינציאליות של אהדת מה שהפכה מזמן להפועל של הנבחרות גורמת לכם להראות כאחרון ילדי בר המצווה שמשוכנע שלא נברא הקאמפ-נואו אלא בשבילו. זה בסדר שאינכם אוהדים את נבחרת ישראל – מישהו אוהד? – אבל זה גם ממש בסדר אם תגוונו קצת בנבחרות שאתם כן אוהדים.

ומה שאנחנו רוצים שיישאר: אולפן הסיכום של שרון דוידוביץ ברשת 13

מדי ערב של משחקים ניצח שרון דוידוביץ בהצלחה על פאנל נפלא שכלל בין היתר אותוריטות כדורגל כאשרת עיני, מוטי איווניר, רן בן-שמעון, דור הופמן ואסף כהן ומעל כולם טל פרידמן בעל מגע הזהב. אם היינו רוצים לדבר באותן קלישאות שבזנו להן עד עכשיו, היינו אומרים שהוא שחקן שיכול להצטיין בכל עמדה במגרש. אבל אנחנו לא רוצים, אז נגיד את הדברים כפשוטם: מתרגום סימולטני של ראיונות פוסט-משחק בצרפתית, דרך ניחושים של תוצאות מופרכות שהתגשמו, ועד לניתוח חכם ומבדר בו זמנית של משחקי הערב, פרידמן היה הדובדבן בקצפת עשירה מאוד של סיכום מקצועי ומהנה. נשמח לראות אתכם שוב בקטאר 2022.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות