יח"צ

מנכ"ל משרד הפנים היוצא נפרד מדוברי הרשויות המקומיות

איגוד דוברי הרשויות המקומיות איגוד דוברי הרשויות המקומיות

 מנכ"ל משרד הפנים הפורש מרדכי כהן, שהיה גם יו"ר הוות"ל היוצא, שלח מכתב ליו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות אמנון יוסף, דובר עיריית באר שבע, ובו שיבח את עבודתם המשותפת במשך כעשור – אז הצטרף למשרד הפנים כמנהל מינהל השלטון המקומי, ובהמשך כמנכ"ל – מאז 2017 בתקופתו של השר אריה דרעי.

הוא סיים את תפקידו לאחרונה והוחלף על ידי יאיר הירש, שמונה על ידי שרת הפנים הנכנסת איילת שקד.

"אבקש להודות לאיגוד דוברי הרשויות המקומיות ולך העומד בראשו", כתב כהן, "תודתי שלוחה אליכם על עשייתכם המקצועית והחשובה – ניהול הקשר השוטף והשקיפות הנדרשת אל מול תושביו. בתום כמעט עשור במשרד הפנים ברצוני להודות לכם על עבודתכם המסורה, על תמיכתם המקצועית והירתמותכם ליישום רפורמות ופרויקטים שונים ברשויות המקומיות, שקודמו במשך השנים האחרונות, למען השלטון המקומי בישראל ותושביו".

יו"ר האיגוד אמנון יוסף, הודה לכהן: "למרות העבודה הקשה לה הקדשנו לילות כימים, נהנינו לעבוד מולו ומול השר היוצא אריה דרעי. אני משוכנע שנמשיך לעבוד בשיתוף פעולה מלא גם עם השרה הנכנסת, איילת שקד, ומנכ"ל משרדה יאיר הירש. זה הזמן לשוב ולהודות לדוברים הנפלאים שלנו על עבודתם וליו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, שמוביל ביד רמה את פעילות השלטון המקומי על כל רבדיו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות