פרסום ושיווק

החיים הקשים של ג'וס ריבה: נשלח למבשלת בירה אלכסנדר

ממעמקי הסצנה הקולינרית עד לעמק חפר – המבשלה החדשה של בירה אלכסנדר

איזה שבוע קשה ומלא תלאות ג'וס ריבה שלנו עבר. יום לאחר ששלחנו אותו לבדוק את סצנת הקולינריה התל אביבית, עם פתיחת המיזם "אסיף" בתל אביב, אתמול הוא כבר שוגר לבדוק בירות לפרובנס הישראלי – עמק חפר. שליחנו למשימות מיוחדות, הגיע למבשלת בירה אלכסנדר (גילוי נאות: הוא מת על בירה אלכסנדר) באזור התעשייה של עמק חפר, שחנכה את המתחם החדש שלה לאחר שנפתח כבר לפני כשנה.

מסיבת החנוכה של המבשלה החדשה התעכבה והתעכבה עד אין-סוף בשל משבר הקורונה, שהגיע לשיאו לקראת הקמת המתחם החדש, עד שהתרחשה סוף סוף, והמוזמנים – עיתונאים, בלוגרים ואנשי מדיה מכל הסוגים עם שלל עוקבים – נהנו ממבחר הבירות הטריות ודוכני מזון, אשר כללו בין היתר את תומאס פנדה והפיתה המדוברת שלו. אחרי לא מעט טעימות בירה, ג'וס הרגיש קצת מסוחרר ו"נאלץ" לבדוק את "פיתת החלומות".

לדברי ניר גלדסטון, מנהל קטגוריית הבירה ביקבי כרמל, "היום אנחנו בעצם משיקים את שיתוף הפעולה עם יקבי כרמל ומבשלת אלכסנדר במבשלה החדשה שהוקמה לפני כשנה. אחרי יותר מעשור של פעילות, המבשלה גדלה בצורה משמעותית כבירת הקראפט המובילה בישראל".

אורי שגיא, לשעבר טייס ומפקד טייסת מסוקי אפאצ'י בחיל האוויר, ייסד את המבשלה ומנהל אותה. לשליחינו המיוחד (והמסוחרר) הוא הסביר שאין למעשה הבדל בין טייסת למבשלת בירה: "טייסת בסוף זה גוף שצריך לעבוד מסודר ומדויק ולהביא תוצאות, ובירה לעשות אותה טובה באמת – זה עניין מדויק, מסודר ונקי, אחרת לא עושים בירה טובה".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות