עד הבחירות זה יעבור

ההייטקיסט שהפך לבלוגר בשרים – ולפרזנטור של מותגי צלייה ובישול

כשעזב את אינטל, ראובן מייסלוס מימש את האהבה הגדולה שלו – צליית בשרים על גרילים ומעשנות. הסרטונים שהעלה באינסטגרם הפכו אותו לכוכב רשת עם חצי מיליון עוקבים ושיתופי פעולה מסחריים עם מגוון מוצרים לבישול וצלייה

המהפך של ראובן מייסלוס לא טריוויאלי בכלל. מייסלוס, בן 46 שעלה בגיל שנתיים מארגנטינה, הוא מתמטיקאי ומהנדס מחשבים שעבד שנים באינטל, אך לאחר שפוטר מעבודתו בשל התייעלות שהחברה ביצעה בכל העולם, מימש את האהבה הגדולה שלו לבשר. הוא החל להעלות סרטונים שלו צולה בשרים על הגג של ביתו, שהפך לסנסציית רשת לאחר שצבר כבר חצי מיליון עוקבים, בהם אחד – גורדון רמזי שמו.

"תמיד היינו מכינים את הארוחות המשפחתיות ומצלמים אותן", מתאר מייסלוס את המסלול שעבר משף ביתי לאשתו ולילדים, עד לכוכב הרשת שהוא כיום, שמפיק תוכן שנצפה על ידי מיליונים ושמפרנס אותו. ככל שהזמן עבר ומספר העוקבים הלך ועלה, מספר החברות שפנו אליו בהצעות לשיתופי פעולה מסחריים, גדל אף הוא. כיום יש לו על הגג לא פחות מ-30 גרילים, מעשנות וטאבונים שאת חלקם קיבל במסגרת אותם שיתופי הפעולה שלו, ואלה מככבים בסרטונים שזוכים למאות אלפי צפיות.

לדבריו, "כשהתחלתי לעבוד עם כל מיני מותגים שעליתי להם על הרדאר, התחלתי להשתמש במוצרים שלהם והפכתי למה שנקרא פרזנטור של החברות האלה שעובד עם המוצרים שלהן באופן שוטף. ככה בעצם התחלתי להתפרנס מחלק מהלקוחות שלי".

מייסלוס הבין שהסרטונים שהעלה זכו למבול של צפיות בין היתר בשל צעצועי הגריל שלו שהצופים אוהבים. כך יצא שהסרטון הכי ויראלי שלו גרף כמעט 3 מיליון צפיות, וסרטונים רגילים שלו עם אותם "צעצועים" מניבים לפחות 1.5 מיליון צפיות כל אחד, "כי אנשים אוהבים את המתקן הזה שנראה כמו משהו מימי הביניים".

לדבריו, "הקהל ששלי הוא קהל מסוג אחר, זה ערוץ 'אני רעב'. גילית שהם אוהבים שאנשים שמים תוכן כל יום, שמגיבים. סלואו מושן באינסטגרם – אל תשים בחיים, זה לא עובד. באינסטגרם יש לך שנייה שתיים שלוש, אנשים מדפדפים תוך שנייה, ככה טק טק טק, אם אתה מעניין, יראו שלוש שניות, ואז זה ייספר לך בתור צפייה אחת. הכל זה סטטיסטיקה ומתמטיקה בסופו של יום. זה האינסטגרם, זה אלגוריתמים".

אז האם הוא רוקסטאר ויראלי? "אני לא כוכב", הוא אומר, "אני אבא שמבשל לילדים שלו ומשתף את זה עם אנשים".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות