מדיה

סרט ישראלי על מבצע החיסונים בארץ ישודר בערוץ ViacomCBS

פרופ' רוני גמזו. מתוך הסרט על הקורונה של ענני סטודיוס פרופ' רוני גמזו. מתוך הסרט על הקורונה של ענני סטודיוס

סרט תיעודי בהפקה ישראלית, ינסה להסביר לאמריקאים כיצד ישראל הצליחה עם מבצע החיסונים, ובפרק זמן קצר חיסנה מעל מחצית מאוכלוסייתה. הסרט VAXXED NATION יעלה הסרט יעלה בפרמיירה עולמית ב-11 ליולי וישודר בערוץ הדוקו Smithsonian של ViacomCBS ובפלטפורמות הדיגיטליות של CBS.

הסרט שהפיקה חברת ענני סטודיוס הישראלית, מספק נקודת מבט אינטימית לשאלה כיצד ישראל, למרות הסכסוכים והפילוג, הפכה למובילה העולמית בחיסון האוכלוסייה שלה כנגד הקורונה, ולכך שהפכה למעבדת החיסונים המהירה והיעילה בעולם.

הסרט מגיש נקודות מבט שונות על אחד ממבצעי החיסון הראשונים, המהירים והמוצלחים שהיו בעולם נגד הקורונה, והוא העניק למדינות אחרות תוכנית פעולה והצצה אופטימית לעתיד קולקטיבי. הסרט מספק גישה למצלמות שיחשפו את הסיפור האמיתי של שנה מותחת ודרמטית – החל מהגל הראשון של המגיפה, הסגרים וההגבלות שהובילו למבצע החיסונים האגרסיבי שפתח את המשק ועד להתפרצויות האלימות בין פלסטיניים לישראלים. הסיפור מסופר דרך עיניהם של האזרחים ועוקב אחר דמויות שזכו לסיקור בישראל.

הסוגייה הזאת שתקפה את כל העולם, נבחנת דרך נקודת מבט וסיפורם האישי של עובדי בתי חולים, רבנים ובעלי עסקים שנשלטים על ידי הסגרים וההגבלות, פילוגים בקהילה ועימותים אלימים בירושלים. בין הדמויות המרכזיות המשתתפות בסרט ניתן למצוא את פרופ' רוני גמזו, מי שהיה פרויקטור הקורונה; הרב יהושע פפר מקהילת אור חדש; ושלומי דיין, בעל מועדון לילה.

לסרט רואיין גם ד"ר אנתוני פאוצ'י, מי שכיהן כמנהל המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות, והוביל את כוח המשימה של הבית הלבן במאבק בנגיף הקורונה. בתחילת המאבק לפני יותר משנה, גם הצליח להסתכסך עם הנשיא באותה עת דונלד טראמפ, שאף שקל לפטר אותו בשל גישתו המחמירה למאבק בקורונה. הפסדו של טראמפ מנע את פיטוריו, והנשיא החדש ג'ו ביידן מינה אותו ליועצו הרפואי הראשי במסגרת המאבק בקורונה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות