פרסום ושיווק

מישהו שומע אותי?! בנק מזרחי טפחות בקמפיין חדש

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בהובלת הפרזנטור דביר בנדק. הפעם המסר הוא "להתקדם ולהישאר בן אדם"

רק לפני שבועיים הביאו לנו בבנק מזרחי טפחות את הקמפיין לפיקדון קרמבולה בכיכובו של הפרזנטור שמלווה את הבנק מזה שנים, דביר בנדק, לצד כוח חיזוק חדש בדמות מיקי בוגנים, והנה, ערב (יום ג') יעלה עוד קמפיין חדש של הבנק, בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, תחת המסר "להתקדם ולהישאר בן אדם".

בהמשך ל"שיר המכולת" שליווה את הבנק בקמפיין העסקים, גם הפעם בראובני פרידן בחרו להמשיך את הקו המוזיקלי עם השיר "מישהו שומע אותי?!".

בקמפיין מודגש הקושי של לקוחות כל הבנקים לקבל מענה אנושי בעולם שהופך ליותר ויותר דיגיטלי ומורחק. בנק מזרחי טפחות מציע שירות דיגיטלי מתקדם הכולל תקשורת עם הבנקאי האישי בלחיצת כפתור דרך האפליקציה של הבנק. בקמפיין אפשר לראות את דביר יושב על הספסל ושומע מחלון סמוך תסכול אופייני מאדם המנסה לבצע פעולה בחשבון הבנק שלו ללא הצלחה. האדם מתוסכל כי אינו מצליח להגיע לגורם אנושי על מנת לבצע פעולה שברצונו לעשות. דביר מבין שלצד דיגיטל מצוין תמיד צריך להיות שירות אנושי. ברגע הזה הוא נחשף לשירות של הבנק, קשר לבנקאי אישי בלחיצת כפתור.

לדברי דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות, "בנק מזרחי-טפחות שם דגש על קידמה והתפתחות טכנולוגית העונה לצרכי לקוח. לצד זאת, אנו מבינים את חשיבות הקשר האישי מול הלקוחות ועל כן, פיתחנו שירות ראשון מסוגו שמאפשר בלחיצת כפתור להגיע לבנקאי האישי שלך בכל הערוצים ובכל רגע. התקדמות דיגיטלית זה חשוב והכרחי אך לצד זאת חשוב לשמור על אנושיות".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות