על סדר היום

פרשת כרמל מעודה – עכשיו הסרט

כרמל מעודה פלאש 90 כרמל מעודה משתחררת למעצר בית, ספטמבר 2019 (צילום: אבשלום שושוני, פלאש 90)

ניקול דניאל, אם שניים מהקרבנות של הגננת המתעללת כרמל מעודה, עובדת על סרט תיעודי שילווה את המאבק המשפטי, הפלילי והאזרחי, נגד מעודה. הסרט ייקרא "בייבי לאב", כשמו של הגן שניהלה מעודה, בהפקה ובימוי של אלקי טולדנו. בשלב זה הסרט טרם נרכש על ידי גוף שידור ולא מעורבת בו קרן משקיעה.

לטולדנו ניסיון בעיקר כעורך, בין היתר בתכנית התעודה "מחוברות". טולדנו הוא זה שפנה לדניאל והציע לעבוד עמה על סרט תעודה. לצד דניאל מתראיין לסרט הורה נוסף שמעדיף לא להיחשף בשלב זה, והשאיפה היא לצרף הורים נוספים.

 

דניאל היא אמו של עומר ושל ילד נוסף, שתועדו במצלמות הגן של מעודה סופגים מכות קשות. לקראת מתן גזר דינה של מעודה ביום חמישי הקרוב, סיפרה דניאל לאתר "כסית" כי צילומי הסרט יסתיימו רק עם כניסתה לכלא. במקביל מנהלת דניאל תביעה אזרחית נגד מעודה והוריה, בעלי הבית שבו פעל הגן. ביולי אשתקד הוצת בית הוריה של מעודה, בו פעל הגן, והמורשע בהצתה אדיר רצון נשלח לשלוש שנות מאסר וחצי.

מעודה הורשעה בדצמבר האחרון ב-18 סעיפי התעללות ב-11 פעוטות בגן שניהלה בראש העין. במהלך הטיעונים לעונש באפריל האחרון הודיעה הפרקליטות כי תדרוש עבורה 14 שנות מאסר – עונש חסר תקדים – משום שהיא רואה במקרה זה "תיק דגל" במלחמה בהתעללות בילדים.

גילוי נאות: אימפקט שירותי תוכן, המפיקה את אתר כסית, סיפקה בעבר ייעוץ פרו-בונו לניקול דניאל ונפגעי אלימות בגני ילדים אחרים

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות