פרסום ושיווק

אחרי תחקיר כאן 11: עופר אבניר מקפיאה את ההתקשרות עם דניס ומישל

מתוך הפרסומת לקימקו ישראל מתוך הפרסומת לקימקו ישראל

חברת "עופר אבניר" שמתמחה ביבוא אופנועים, החליטה להקפיא את שיתוף הפעולה בינה לבין דניס צ'רקוב ומישל טרוני. ההחלטה התקבלה לאחר פרסום התחקיר של דניאל אלעזר במהדורת חדשות הערב של כאן 11 המאשים את השניים בהונאת פרמידה לכאורה בסך של 30 מיליון שקל.

בתחקיר, שפורסם בשבוע שעבר, נטען כי צמד כוכבי הרשת הידועים גם כפעילים למען זכויות בעלי חיים, ניצלו את המוניטין שצברו לעצמם ברשתות החברתיות, והפילו, לכאורה, מאות אנשים שהשקיעו בחברה שלהם "אמוזה גרופ", העוסקת ביצירת קמפיינים דיגיטליים בגוגל וברשתות החברתיות וגם מחזיקה באתר מכירות "אמוזה שופס".

העבודה עם עופר אבניר: קמפיין טלוויזיה ופעילות ויראלית

בין שיתופי הפעולה הריווחיים של צ'רקוב ולטרוני, נמנית גם "עופר אבניר" שחתמה איתם קמפיינים ויראליים למותגיה, ביניהם, חגיגות 30 שנה למותג "קימקו" אותו היא מייבאת. בנוסף השתתפו השניים בקמפיין טלוויזיוני אחד של "עופר אבניר".

בעקבות פנייתו של כתב אתר The DOO, הודיעו ב"עופר אבניר" על ההחלטה להקפיא את ההתקשרות עם השניים.

מ"עופר אבניר" נמסר לאתר "כסית": “הופתענו לרעה מהכתבה וההאשמות שהועלו בה בנוגע לעסקיהם הפרטיים של מישל טרוני ודניס צ’רקוב. בשל זאת החברה החליטה על הפסקת שיתוף הפעולה עם השניים, עד לבירור מעמיק מצד הרשויות את הטענות שהועלו בכתבה".

מאיימים לתבוע את כאן 11 בעקבות התחקיר

טרוני וצ'רקוב הכחישו את ממצאי התחקיר, טענו כי הם עצמם נפלו קורבן לצד שלישי, ועוד לפני ששודר בשבוע שעבר שלחו מכתב התראה באמצעות עורך דין אהב כהן ממשרד כהן סטרשנוב. במכתב צוין כי “דניאל אלעזר החליט שחקר האמת אינו בראש מעייניו אלא כתבה ‘צהובה’ המבקשת להשחיר את שמם הטוב של שני הידוענים טרוני ודניס צ’רקוב חרף העובדה כי הם הקורבנות האמיתיים בסיפור. עת הוצגו לכתב כאן 11 שורה של טענות, מסמכים, צילומים והקלטות אשר סותרים את הנרטיב אשר גובש על ידו באופן מגמתי וככל המסתמן בהובלתם של גורמים עברייניים המבקשים להרע למרשתנו, בחר אלעזר לחמוק מהגרסה האמיתית לדברים ואף השיב בדברים אשר אינם מכבדים את תאגיד השידור, את מקצוע העיתונות ואף אדם אשר טוען שהוא פועל בניקיון כפיים“.

במכתב ההתראה של אמוזה גרופ נטען נגד אלעזר כי הוא עבר על לא פחות מארבעה חוקים פליליים חמורים – “מהומה ועלבון במקום ציבורי ,כניסה בכח, איומים, התחזות והסגת גבול כדי לעבור עבירה”.

עוד נטען בנכתב ההתראה כי כי “מרשתנו וכן משרדנו לא ניתן יד לכתבה רשלנית אשר מציגה סיפור מגמתי, חלקי, שקרי ברובו ואף חמור מכל – מקודם על ידי נרטיב כוזב של גורמים עברייניים. לו רשות השידור (הכוונה לתאגיד השידור הציבורי – א”כ) באמת מבקשת למגר תופעות פסולות כדוגמת הונאות ברשת ,טוב תעשה לו תסקר, ראשית, את הגורמים האמיתיים אשר הונו – במישרין ובעקיפין – את לקוחות הקצה של מרשתנו, אף אם הדבר כרוך בימי תחקיר נוספים“.

בסוף השבוע הופיעו טרוני וצ'רקוב בתוכנית "הצינור" של גיא לרר ברשת 13 על מנת לנסות ולהדוף את הטענות.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות