מדיה

עוד סיבה לחכות לדיסני+: סדרת סרטי אנימה ביקום מלחמת הכוכבים

חברת לוקאספילם שבבעלות דיסני חשפה בתערוכת האנימה הדיגיטלית Anime Expo Lite את האנתולוגיה בת שבעת סרטי האנימה הקצרים שמבוססת על יקום מלחמת הכוכבים. הפרויקט יעלה ב-22 בספטמבר

שירות הסטרימינג השלישי בגודלו בעולם, דיסני+, אמור להגיע לישראל ככל הנראה בחודש ספטמבר, וזה כבר ידוע. לשירות תכנים מתורגמים ומדובבים לעברית, ובמחיר נמוך ככל הנראה מזה של נטפליקס ששולטת בשוק הסטרימינג בישראל.

אם סדרות המקור מבית מארוול, ובראשן "וונדהוויז'ן" המדוברת לא הצליחו לשכנע אתכם להירשם לשירות החדש – לכשיגיע – אולי פרט המידע הבא דווקא יעשה את העבודה: בפאנל שנערך בסוף השבוע בתערוכת האנימה הדיגיטלית Anime Expo Lite בלוס אנג'לס, חשפה חברת לוקאספילם (בבעלות דיסני) את אנתולוגיית סרטי האנימה הקצרים שמבוססת על יקום מלחמת הכוכבים Star Wars VISIONS.

מדובר בסדרה של שבעה סרטי אנימה קצרים שנוצרו בידי יוצרי אנימה יפניים מובילים, כאשר הסיפורים מבוססים על היקום והדמויות של מלחמת הכוכבים, אך עם זאת, לוקאספילם נתנה ליוצרים יד חופשית בקשר לעלילות עצמן והן אינן מחויבות לקשר לוגי או כרונולוגי עם הסרטים והסדרות שיצאו עד כה ביקום הרחוק רחוק.

סרטי וסדרות אנימה הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות. נטפליקס ואמזון פריים משקיעות רבות ברכישת תכני אנימה לספריית התוכן שלהם, ואנימה הפכה להיות אחת הקטגוריות הנצפות ביותר בפלטפורמות אלה.

בדיסני, כמו בדיסני, ידעו למנף את ספריית התוכן הענקית שלהם ואת מותגי העל שלהם כדי לייצר תוכן אנימה מקורי, וייתכן מאוד שבעתיד נראה גם את התכנים של מארוול מעובדים לסדרות וסרטים בז'אנר זה.

בסרטון טיזר ששחרה דיסני+, מספרים היוצרים היפניים כי הם מעריצים של מלחמת הכוכבים ומדובר בהגשמת חלום עבורם, אך לפי בכירי לוקאספילם, הסיפור של מלחמת הכוכבים מושפע בעצמו מהתרבות היפנית וסיפורי הסמוראים.

האנתולוגיה החדשה תעלה לאוויר בדיסני+ בארה"ב ב-22 בספטמבר, ואולי עד אז נספיק לראות אותה גם בישראל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות