פרסום ושיווק

FARM 54: נירית וייס תתמקד בתחום הקולינריה

נירית וייס נירית וייס

אשת התוכן נירית וייס משיקה את Farm 54, חברת תוכן שתתמחה בעולמות הקולינריה ותספק שירותי אסטרטגיית קריאיטיב ותוכן, פיתוח עסקי לטאלנטים, ניטור טרנדים ועוד. וייס עבדה במשך 15 שנים בתפקידי עריכה בכירים בעיתונות (טיים אאוט, פנאי פלוס, ערוץ 24), ובתשע השנים האחרונות היא שותפה בסוכנות התקשורת והתוכן קרבט & וייס עם יועצת התקשורת מאיה קרבט, בה היא שותפה לליווי אסטרטגי בעולמות התוכן למותגי פרמיום.

״זוהי שעת השיא של עולם הקולינריה בישראל. ביקושי שיא לתכנים על אוכל נרשמים בכל הפלטפורמות, לצד יזמות מרגשות בעולם המסעדנות, המלונאות, הנדל״ן המסחרי, הפוד והאגרו טוק. ולצידם נוצצים השפים הטאלנטים, אמנים לכל דבר, שזקוקים לניהול מקצועי בדגש על פיתוח עסקי ויצירתי", אומרת וייס.

Farm 54 שואפת לענות על הצרכים המיוחדים של התחום, גם עבור מותגים ועסקים עם ממשקים לקולינריה, חברות מזון ומשקאות, גם עבור מותגי לייפסטייל, צריכה ובנקאות מוטי חוויות, וגם לשפים עצמם. ״המטרה היא קידום אמיתי של תרבות הקולינריה העשירה והמסעירה שמתהווה בחברה הישראלית, תרבות שהיא ציר ׳מזוקק׳ של כל כך הרבה עולמות תוכן ועסקים מלאי תשוקה״, מוסיפה וייס.

לוייס ניסיון עשיר בתחום הייעוץ למותגים קולינריים, כולל ניהול תוכן לקבוצות מסעדנות מובילות כמו טאיזו, חיים כהן, רשת הבולנג׳רי והפטיסרי הבינלאומית מייזון קייזר, שיתופי פעולה בעולמות האגרו-פוד טק לחברת הינומן, ניהול אישי של השפים יובל בן נריה, המעצב דניאל חסון והשפים נדב ודניאל בוגרי mkr.

בין המצטרפים החדשים ל-Farm 54 עם פתיחת הדלתות: מותג רכבי היוקרה ג׳נסיס, פלטפורמות החוויות ToMix של יוני פינגולד (מבעלי זאפה לשעבר), השף הישראלי המעוטר בכוכב מישלן ( Prism Berlin) גל בן משה, השף שרון כהן (שילה, ג׳נגו), הבלוגרית והמתכונאית רותם ליברזון ועוד.

השותפות עם מאיה קרבט בלקוחות ופרויקטים של יחסי ציבור עבודה מול תקשורת ומשפיענים נמשכת בהנהלת קרבט.

״אני מאושרת. ורעבה״, סיכמה וייס. ״על גידולים נוספים ומרגשים אספר ממש בקרוב״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות