דיגיטל

אתר וואלה יעלה מדור גיימינג מבוסס על ערוץ Gaming Channel

בית וואלה ביוש. בית וואלה (צילום: גיל יערי, פלאש 90)

אתר וואלה צפוי להשיק בשבועות הקרובים ערוץ גיימינג חדש שיתבסס על ערוץ Gaming Channel החודש בפלטפורמת HOT, כך נודע לאתר "כסית". הערוץ עשוי להשתלב בתוך ערוץ וואלה! טכנולוגיה. בשבוע שעבר פרסמנו כי את ערוץ Gaming Channel תפיק חברת צ'רלטון שבבעלותו של אלי עזור, בשיתוף עם אולפני פארן של יוני פארן, וכעת נודע כי תועלה לו גרסה אינטרנטית באתר וואלה! במקביל.

לאחר שפורסם דבר עליית ערוץ הגיימינג עלו תהיות בשוק לגבי המודל העסקי שלו. כעת מתברר שההשקה תלווה בסינרגיה עם כלי תקשורת נוסף בבעלותו של עזור – אתר וואלה אותו רכש לפני כחצי שנה. עזור מנוסה מאוד בשילוב תכנים בין גופי תקשורת שונים שבבעלותו באופן שממקסם את החשיפה תוך צמצום עלויות.

כך לדוגמה, המגישים הבולטים של התחנה fm103 השתלבו ככותבים במעריב ולהפך, ורק לאחרונה הוחלט כאסטרטגיה להשאיר את כלל זכויות השידור של יורו 2020 בבית של עזור: התקצירים משודרים אך ורק באתר ספורט1 של צ'רלטון ובאתר וואלה, וכמה משחקים נמכרו לרשת 13 בה יש לעזור כמה אחוזים בעלות.

בטיזר הרשמי ששוחרר לעיתונאים לגבי ערוץ הגיימינג מתנוסס הלוגו של ערוץ ספורט1, ומעניין יהיה לראות האם יהיה שיתוף פעולה תוכני גם בין הגופים האלה, שכן ערוץ הספורט המתחרה משדר כבר זמן רב גם תחרויות eSport.

Gaming Channel צפוי לעלות בהמשך החודש ב-HOT והערוץ המקביל בוואלה! יעלה יחד איתו.

מוואלה טרם התקבלה תגובה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות