מדיה

"ירושלים" של HOT ו"הד קולך" של כאן 11 ישתתפו בפסטיבל Series Mania

מתוך ירושלים מתוך ירושלים

סדרת המתח של HOT "ירושלים" וסדרת הדרמה המוזיקלית "הד קולך" של כאן 11 ישתתפו בספטיבל הבינלאומי לסדרות טלוויזיה Series Mania, שמתקיים זו השנה ה-12. הפסטיבל שנחשב ליוקרתי והחשוב בעולם בתחומו יתקיים בעיר ליל בין 26 באוגוסט ל-2 בספטמבר.

"ירושלים" שתעלה לשידור ב-HOT בהמשך השנה, היא שיתוף פעולה ראשון בישראל של HOT עם חברת התוכן וההפצה ITV ובהפקת DRAMA TEAM של מוש דנון וחיים שריר. הסדרה בת 10 הפרקים של היוצר דוד אקרמן, בכיכובם של רותם סלע, דורון בן דוד, צביקה הדר, נסרין קדרי, הישאם סולימאן וקווין רובין, היא סדרה היפר ריאליסטית שמתרחשת במקום הקדוש בעולם – העיר העתיקה. קילומטר מרובע קלסטרופובי מוקף מצלמות וחומות שמכילות בתוכן מאבקי שליטה אכזריים המתנהלים בין נציגיו הרשמיים של אלוהים, יצרים אפלים, שחיתות סיאוב, ואת האמונה העיוורת שמאפשרת לכל זה לקרות.

הדבר היחיד שמונע מהקפסולה המרוכזת הזו להתפוצץ בכל רגע נתון הוא הסטטוס קוו עליו מופקדים שוטרי מרחב דוד שכבר מזמן הבינו שבכדי לשמור על המקום הקדוש בעולם לפעמים אתה חייב להיות מושחת. העלילה מבוססת על אירועים וסיפורים אמיתיים שאקרמן אסף לאחר שעסק בפעילויות אבטחה בעיר העתיקה בירושלים, מה שהביא אותו לכתוב את הסדרה.

הסדרה הד קולך של כאן 11 | צילום: רותם ירון
הסדרה הד קולך של כאן 11 | צילום: רותם ירון

"הד קולך" של כאן 11 היא סדרה מוזיקלית חדשה אותה יצר, כתב וביים תום שובל. את הסדרה הפיקה חברת ההפקה יסמין TV, והמוזיקה והשירים המקוריים הם של שלומי שבן.

בסדרה שתעלה בהמשך השנה בכאן 11, משתתפים אור עמרמי ברוקמן, איתמר רוטשילד, שאול לוריא, שמואל וילוז'ני, נורית גפן והדר רצון. הסדרה מגוללת את סיפורו של קובי שמר שברח כל החיים מהצל של אביו – ארי שמר, אליל הרוק הבלתי מעורער של שנות ה-70. קובי מנסה למצוא את זהותו ולקיים קריירה מוזיקלית משלו אבל הקהל נשאר אדיש. כשלני, בנו בן ה-17, זמר מחונן עם כריזמה שקטה ומהפנטת, מוזמן לתוכנית ראליטי מוזיקלית, ההופכת אותו מיידית לכוכב, קובי עומד בדילמת חייו: האם יפסיד במה שהוא רואה כמשחק אכזרי של אלוהים, ש"הקפיץ" את הכישרון דור או שיחזיר מלחמת חורמה בקיום?

בנוסף לסדרות, נרשם הישג נוסף כאשר חגי לוי, מיוצרי הטלוויזיה הישראלים המצליחים ביותר בעולם, יעמוד בראש חבר השופטים של התחרות. לוי, זוכה גלובוס הזהב על "הרומן" שיצר לרשת שואוטיים, עמל בימים אלו על עיבוד טלוויזיוני ל"תמונות מחיי נישואין" של אינגמר ברגמן שיעלה בשנה הבאה ברשת HBO.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות