פרסום ושיווק

קמפיין חדש לגדי סוקניק ליום שאחרי דמוקרטTV

גדי סוקניק בקמפיין קרדיט קלין (צילום: אריק מזרחי) גדי סוקניק בקמפיין קרדיט קלין (צילום: אריק מזרחי)

גדי סוקניק לוהק כפרזנטור של חברת "קרדיט קלין" שמעניקה ייעוץ לשיפור דירוג האשראי. סוקניק, מגיש חדשות 2 לשעבר שעובד בחודשים האחרונים כמגיש המרכזי של ערוץ דמוקרטTV, צפוי לקבל מאות אלפי שקלים עבור קמפיין שיתמקד בטלוויזיה ויקודם גם בדיגיטל וברדיו.

חברת "קרדיט קלין", מעניקה שירותי ייעוץ פיננסי, שיפור ומחיקת דירוג אשראי, תחום שנמצא שיש לנהוג בו בזהירות בשל ההשלכות ארוכות הטווח שלו. חברות דוגמת "קרדיט קלין" שהוקמה לפני תשע שנים פורחות מצאז רפורמת דירוג האשראי של בנק ישראל, שמדרגת כל לקוח לפני ההתנהלות הפיננסית שלו באופן שמשפיע על יכולתו לקבל הלוואות.

סוקניק הצטרף למערכת דמוקרטTV בפברואר האחרון, עם יציאתה של מגישת המהדורה המרכזית לוסי אהריש לחופשת לידה. הוא הגיש לסירוגין יחד עם הכתבת הפוליטית של זמן ישראל טל שניידר. בעבר שימש פרזנטור של בנק לאומי למשכנתאות שלאחריו חזר לתקשורת והגיש בין היתר את "לילה כלכלי" ו "המטה המרכזי".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות