מדיה

עוגיה, גלידה וחטיף נכנסים לאייטם בחדשות 12

ענקית המזון אסם פתחה אתמול (שלישי) בקמפיין רחב היקף ברשתות החברתיות לקידום מהדורה חדשה של הבמבה הממולאת בייצורה. שותפתה לפיתוח המוצר, רשת הגלידריות חביבת ההיפסטרים "גולדה", גויסה גם למהלך ומזה כמה ימים מתנצלת בעמודיה ברשתות על "מחסור ברוטב קרמל מלוח", למגינת לב העוקבים ואלפי הלייקים.

הדי הנהי על מחסור בטעם כל כך נישתי, שמהווה חלק מקידום הבמבה החדשה במילוי אותו רוטב קרמל מלוח, הגיעו למערכת "שש עם עודד בן עמי" של חדשות 12. הכתב האמיץ דין פישר יצא לחקור את נושא המחסור באחד מסניפי "גולדה", באייטם פרסומי בוטה גם בעולם בו תוכן שיווקי הוא חלק מהמשחק, כפי שתוכלו לראות בוידיאו.

ברשות השנייה החלו בבדיקת העניין, וגם גורמים שונים בחדשות 12 מסכימים שהכתבה נעשתה בחוסר טעם, הגם שאינה נחשבת לתוכן שיווקי מובהק משום שלא ניתנה עבורה תמורה מטעם אסם.

בגלידה "גולדה" ביקשו לחדד שזו הפעם הראשונה שחטיף הדגל של אסם משתף פעולה עם מוצר חיצוני ואף נושא את שמו וסמלילו על האריזה. ברשת מרוצים מאוד מההייפ שנוצר ברשתות החברתיות, למרות הזמן הקצר בו הקמפיין רץ, ומדווחים על ביקוש גבוה למוצר.

טליה מרדר, מנהלת תחום במבה באסם-נסטלה, הוסיפה: "לקראת כל קיץ, אנו בודקים מה הטרנדים הכי חמים של אותה תקופה בקרב הישראלים כדי להמשיך לרגש את אוהבי הבמבה בכל הגילאים עם השקות חדשות וטעימות. השנה קרם הבייגלה המלוח של גולדה הפך ללהיט בקטגוריית הגלידות, ולכן היה נראה לנו שזה החיבור המתבקש לקיץ בין המותג במבה האייקוני והכי ישראלי שנמצא בכל בית ולבין גולדה – המותג הישראלי הצומח.

"המטרה שלנו הייתה לצאת עם הבשורה הגדולה על הבמבה החדשה אחרי שייווצר שיח משמעותי ובאז ברשת ושלא יישאר ישראלי אחד אדיש לסיפור ולמהלך. נתנו לזה 48 שעות, אבל שעה אחרי שהפוסט של גולדה עלה לרשת, כבר היה ברור לנו שאנחנו צריכים להקדים את ההשקה ביום", סיכמה מרדר.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות