פרסום ושיווק

ניופאן תשקיע 14 מיליון שקל בקמפיינים להחדרת מותגים

יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה תשקיע כ-10 מיליון שקל בקמפיין למותג Haier, ולמותג Tefal גייסה את נדב אבקסיס. על הקמפיינים חתום משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב

יבואנית מותגי חשמל ואלקטרוניקה ניופאן, תשקיע לא פחות מ-14 מיליון שקל במהלך שיווקי ופרסומי בעלות לקידום המותגים שלה Tefal ו-Haier.

למרות הניחוח והלוק הבינלאומיים של הסרטונים, הם נוצרו בישראל עבור ניופאן, על ידי משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, כאשר רק תקציב הפרסום עבור Haier יעמוד על פי הערכות על כ-10 מיליון שקל.

Tefal הצרפתית מוכרת בישראל בעיקר בזכות המגהצים שלה ומוצרים למטבח, אולם הקמפיין של ניופאן מתמקד דווקא בשוק שואבי האבק של החברה מתוך מטרה לקחת נתח שוק משמעותי ממובילת הקטגוריה דייסון. לקמפיין זה גויס הסטנדאפיסט נדב אבקסיס בתור אבא ששואב את הבית בזמן שהילדים "מפריעים".

בקמפיין השני שיעלה כבר הערב בערוצים המסחריים, משנה ניופאן את האסטרטגיה הפרסומית שלה ל-Haier. בעוד שבקמפיינים הקודמים שיצרה ניופאן עבור המותג, נעשה שימוש בדמותו הסמכותית של רפי גינת כדי להפיג את החשש של הישראלים מלרכוש מקרר של חברה סינית ולתת למותג אמינות מגובה בנתוני מכירות מהעולם, הרי שכעת החליטו בחברה לפנות לפרסום רגשי מבוסס לייפסטייל. בקמפיין החדש נעשה שימוש בשיר Livin’ Thing של להקת ELO עם המשפט החוזר Higher and Higher. המילה Higher (שנשמעת, לפחות לאוזן ישראלית, כמו Haier) היא המוטיב העיקרי בפרסומות שמסבירות איך הדור הנוכחי רוצה וצורך הכול "גבוה יותר", ומכאן הקישור למותג.

בניופאן מקווים להמשיך ולהעמיק את אחיזתה בשוק המקררים, אבל גם להפנות זרקור למוצרים הנוספים של Haier כמו מכונות כביסה, מזגנים וכמובן טלוויזיות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות