כללי

בכירי עולם ההייטק השקיעו מיליון דולר במיזם של דורון הרמן

דורון הרמן - צילום: יח"צ ערוץ עשר דורון הרמן – צילום: יח"צ ערוץ עשר

חברת סייף-סקול אנליטיקס, שמפתחת ספריית סרטונים לשימוש בתי ספר, גייסה כמעט מיליון דולר מבכירים בתעשיית ההייטק המקומית. על פי פרסום היום ב-TheMarker, בין המשקיעים אפשר למנות את נשיא Wix ניר זוהר, מייסדי החברה אבישי ונדב אברהמי, ובכירים נוספים בחברה כמו גיורא (גיג) קפלן, סמנכ"ל הכספים ליאור שמש, וגם מייסד מלאנוקס, איל וולדמן ועוד.

סייף-סקול אנליטיקס הוקמה על ידי העיתונאי לשעבר דורון הרמן, ששימש ראש דסק הפלילים בחדשות 13 ומעביר כבר שנים הרצאות בנושא אלימות ברשת. על פי הפרסום, החברה שנמצאת בשלבי שיווק של המוצר ללקוחות – בתי ספר, מנסה לתת מענה להתמודדות בתי הספר עם הסכנות והאלימות של העולם הדיגיטלי באמצעות ספריית סרטונים שבתי ספר יכולים לרכוש מנוי שנתי אליה.

החברה של הרמן מספקת פתרון לניתוח האקלים בבית הספר על בסיס שאלונים אנונימיים, וכך בתי הספר יודעים מה האתגרים עמם הם צריכים להתמודד מול התלמידים. אורך הסרטונים נע עד רבע שעה והם כוללים מערכי שיעור למורים.

בני הנוער כיום מתמודדים עם פדופילים ברשת, אבל גם עם חרמות חברתיות, שיימינג ועוד. הרמן הרחיב במהלך התקופה את נושאי ההרצאות שכוללות כעת גם התמכרויות, כלכלה, הכנה לצה"ל ועוד. ברשימת המרצים אפשר למצוא את העיתונאים אלון בן דוד, עמליה דואק ומאור צור; מנכ"לית משרד המשפטים לשעבר אמי פלמור שמשמשת כיום כחברה בוועדת המייעצת של פייסבוק העולמית; ומני יצחקי – לשעבר ראש אגף החקירות במשטרה.

עלות המנוי לבתי ספר נע 5,500 שקל לשעה לבית ספר יסודי ל-7,500 לבית ספר תיכון. המיזם של הרמן אמור להניב בסופו של דבר גם רווח למשקיעים, שלא רואים בו כארגון פילנטרופי, אלא כסטארטאפ שיניב הכנסות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות